|
Post by melien on Oct 29, 2007 19:56:45 GMT 2
Sara liep naar het niet verboden deel van het verboden bos. Ze had afgesproken met Bill en daar was ze blij om. Het was toch wel behoorlijk saai zonder hem in de buurt. En daar kwam ook nog bij dat ze hem voor haar gevoel veel te lang niet meer had gezien. In het bos aangekomen zocht ze een lekker zonnig plekje onder een boom en ging daar zitten. Met haar rug leunde ze tegen de stam en ook haar hoofd legde ze er tegen aan.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Oct 29, 2007 20:00:38 GMT 2
Bill duwde een aantal takken opzij, het duurde een tijdje voordat hij uiteindelijk daar was. Althans..bijna, hij wist niet precies waar ze kon staan en was dus ook een beetje aan het ronddwalen. Takjes knisperden onder zijn voeten,tot hij haar zag leunen tegen een boom. Stilletjes,zonder nog meer takjes te breken sloop hij op haar af. In de hoop,dat zij hem nog niet zag. Hij ging naast haar staan en tikte op haar schouders "Boe, daar ben je" hij glimlachtte eventjes.
|
|
|
Post by melien on Oct 29, 2007 20:08:24 GMT 2
Sara was naar de lucht aan het kijken en had Bill dus niet aan zien komen. Ze schrok maar moest lachen toen ze opzij keek en Bill zag. "Moest dat nou? En ja, hier ben ik." zei ze met een glimlach. Ze gaf hem een kus.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Oct 30, 2007 16:39:43 GMT 2
Hij gaf een kus terug en glimlachtte eventjes "Hm..ik wou je niet laten schrikken,maar goed" Eventjes keek hij om zich heen, het was rustig,eigenlijk rustiger dan normaal. "En officeel,moest dat niet nee" Opnieuw glimlachtte Bill eventjes.
|
|
|
Post by melien on Oct 30, 2007 20:20:27 GMT 2
Sara moest lachen om Bill. "Tja, als het niet moest, waarom deed je het dan?" vroeg ze plagend. Ze sloeg haar armen om hem heen en ging tegen hem aanstaan.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Oct 31, 2007 19:17:14 GMT 2
"Moet ik daar een antwoord op geven?" vroeg hij, hij deed alsof hij dat vervelend vondt en zuchtte. Gevolgt door een grijns "Weet ik gewoon niet, ik ging naast je staan, zei voor de grap boe en toen schrok je" hij legde zijn eigen armen ook om haar heen. Een tijd hadden ze mekaar niet meer gezien.
|
|
|
Post by melien on Oct 31, 2007 21:20:55 GMT 2
"Nee je hoefde geen antwoord te geven. En in schrok omdat ik je niet had aan horen laat staan zien komen." zei ze met een glimlach. Ze was blij hem eindelijk weer een keertje zo dichtbij te hebben.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Nov 1, 2007 17:20:24 GMT 2
Bill knikte "Ach, ik maak voortaan gewoon meer lawaai" zei hij vervolgens. "Dat beloof ik" Hij stak twee vingers op, dat betekende zijn belofte. De ketting van Shirie hing nog steeds om zijn nek. Telkens was hij stil door het microfoontje.
|
|
|
Post by melien on Nov 1, 2007 20:19:18 GMT 2
Sara moest lachen. "Achjoh, wat maakt het eigenlijk ook uit?" zei ze luchtig. Het boeide haar niet echt en van haar part mocht hij haar zo vaak laten schrikken als hij wilde. Maar dan alleen op een speelse manier... Ow, en alleen jij mag dat. Dat soort gedachten zweefden door haar hoofd.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Nov 2, 2007 18:54:06 GMT 2
"eigenlijk geen idee, veel of niet veel, dat is de vraag" zei hij lachend. "En.. wat gaan we doen?" Bill keek om zich heen en concludeerde dat er alleen mos was, een dun pad en bomen. Vrij weinig maar kletsen kon ook natuurlijk.
|
|