|
Post by melien on Nov 11, 2007 16:12:00 GMT 2
"Oooow, vandaar." zei Sara alsof dat alles uitlegde. Ze trok er echter een gezicht bij alsof ze het niet snapte. Tijd om erop te reageren gaf ze Bill echter niet aangezien ze hem weer een tedere kus gaf.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Nov 11, 2007 16:19:28 GMT 2
In eerste instantie wou hij nog reageren,maar daar krege hij duidelijk de kans niet voor. Hij zoende zachtjes en teder terug. Nee, deze relatie zou nog lang niet over zijn.
(By the way, kinda inspaloos ) (Ziet Bill al: Eh? Mag ik mijn antwoord nog geven? Ik: Nee,beantwoord die kus nou XD *stelt zich 1 vraaf af die ze niet gaat zeggen* XD)
|
|
|
Post by melien on Nov 11, 2007 16:26:11 GMT 2
(welke vraag? *nieuwsgierig is*) ' Jou laten gaan? Nooit...' dacht ze glimlachend. Ze sloot haar ogen en kuste hem vol overgave (okeej dat klinkt raar ). Ze sloeg haar arm om hem heen. Op een gegeven moment verbrak ze de kus. Ze keek hem lachend aan.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Nov 11, 2007 20:37:22 GMT 2
( Niks XD )
Hij legde zijn vinger op haar neus "Jij mag niet lachen als dit serieus is suffie" Hij glimlachtte eventjes en legde zijn hoofd zachtjes op haar schouder. Bill was redelijk moe,maar alleen omdat hij had gepiekerd over of het cadeau wel op tijd af was.
|
|
|
Post by melien on Nov 11, 2007 20:45:37 GMT 2
"Serieus? Is dit zo ontzettend serieus dan?" vroeg ze verbaasd. Ze legde haar hoofd weer op het zijne. "Ow, en denk maar niet dat je van me af komt." voegde ze er glimlachend aantoe.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Nov 14, 2007 20:09:04 GMT 2
"Op welke manier moet ik dan van je afkomen? En waarom?" vroeg Bill redelijk verbaast aangezien hij haar even niet snapte. Toen glimlachtte hij en speelde met een plukje van haar haren.
|
|
|
Post by melien on Nov 15, 2007 12:37:49 GMT 2
"Wat dacht je van niet?" zei ze lachend. Ze zou hem niet zomaar laten gaan. ( )Ze gaf hem een kusje op zijn neus. "Laat eigenlijk ook maar." zei ze toen met een glimlach.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Nov 15, 2007 19:09:31 GMT 2
Bill knikte "Dus ik mag noooooit meer weg van deze zitzak? Gaat trouwens ook niet met jou op je schoot want dan moet ik je eraf duwen wat zielig is"
|
|
|
Post by melien on Nov 15, 2007 19:12:11 GMT 2
Sara wist even niet waar ze eerst op moest reageren. "Ik ben niet zielig!" riep ze uit. "En je mag wel van de zitzak af. Maar mij mag je niet van me schoot afduwen." ging ze vrolijk verder. De volgorde had waarschijnlijk niet echt veel zin, maar daar besteedde ze vrij weinig aandacht aan,.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Nov 15, 2007 19:18:34 GMT 2
"Dat wordt lastig hoor, als ik wel van de zitzak af maar,maar jou niet eraf mag gooien" zei hij met een grijns. "maar..dan moet ik je optillen,neerzetten en dan zelf opstaan" Geen makkelijke manier want ze zou waarschijnlijk met geen ene mogenlijkheid haar voeten op de grond zetten.
|
|