|
Post by melien on Nov 22, 2007 12:44:58 GMT 2
"Nee! Hou op!" zei ze, gierend van het lachen. Ze probeerde zijn hand vast te pakken. Ze was dus echt niet van plan ook maar één van haar bijnamen die Mara had gemaakt te vertellen. "Kan je zelf niets bedenken ofzo?" vroeg ze, nog steeds lachend.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Nov 22, 2007 19:26:42 GMT 2
Bill zuchtte "Nee,ben ik slecht in pompoentje" zei hij toen "Aha! Pompoentje noem ik je voortaan!" Hij grijnsde eventjes
|
|
|
Post by melien on Nov 23, 2007 9:54:01 GMT 2
Sara keek hem raar aan. "Ik merk dat je daar niet al te goed in bent...." zei ze plagend. Ze had eindelijk zijn hand beet zodat ze weer even normaal kon praten.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Nov 23, 2007 17:41:51 GMT 2
"ik weet.." Hij zuchtte opnieuw "Maar in andere dingen ben ik juist weer wel goed, ik hoef niet overal goed in te zijn,toch?"
|
|
|
Post by melien on Nov 23, 2007 17:49:49 GMT 2
"Klopt.. je bent goed als matras." zei Sara. Ze meende het half, maar ze zei het ook om hem te plagen. Ze ging zo zitten dat ze meer lag maar dat boeide haar niet. "Nee hoef je niet. Dat zou saai zijn... stekelvarkentje van me." zei ze met een glimlach.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Nov 23, 2007 20:57:05 GMT 2
Bill keek haar verontwaardigt aan "Ik ben alleen goed voor een matras?" vroeg hij toen aan haar. "Ik ben geen matras en ook geen stekelvarkentje meer want je hebt mijn haar al omlaag gedaan!"
|
|
|
Post by melien on Nov 23, 2007 21:04:17 GMT 2
" Ik zei niet dat je alleen maar daarvoor goed bent. Maar je ligt wel lekker. En een stekelvarkentje blijf je wel. Zo lief ben je." zei ze plagend. Ze keek naar hem en gaf hem kus.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Nov 24, 2007 17:13:52 GMT 2
Hij gaf een kus terug "Een stekelvarken is officieel niet lief, die hebben stekels en kunnen je dus prikken" zei hij eigenwijs. Bill glimlachtte eventjes,het was wel waar. Stekelvarkentjes waren niet altijd even aardig.
|
|
|
Post by melien on Nov 25, 2007 18:31:36 GMT 2
"Ja, maar alleen als ze zich bedreigd voelen. Dus het past inderdaad wel bij jou denk ik zo." zei ze met een plagende glimlach. Ze was niet van plan om ook maar een seconde van zijn schoot af te gaan, ze zat veelstelekker.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Nov 25, 2007 18:51:36 GMT 2
"Dan ga ik me ook bedreigt voelen" zei hij eigenwijs,hij probeerde alsnog zijn haren weer goed omhoog te zetten maar tevergeefs deze poging mislukte. "Ben ik blij dat ik maar 2 minuten over mijn haar doe als het gewoon doorkamt is"
|
|