|
Post by melien on Nov 27, 2007 18:44:34 GMT 2
Sara zuchtte theatralisch. "Je begint op Mara te lijken. Die is ook altijd zo met haar uiterlijk bezig." zei ze. Ze meende het neit echt maar liet dit niet merken. Tijd om antwoord te geven gaf ze hem echter niet doordat ze hem een kus gaf.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Nov 28, 2007 19:10:15 GMT 2
"En bedankt" wou hij zeggen,maar ze gaf hem al een kus. Eventjes grijnsde hij "Blijf je me heel de tijd afhaken met woorden door me te zoenen?" vroeg hij plagend.
|
|
|
Post by melien on Nov 28, 2007 19:50:58 GMT 2
"Uhm... ja. Kan je tenminste niet tegenspreken." zei ze met een glimlach. "Of heb je liever dat je wel tegen kan spreken?" vroeg ze met een serieus gezicht. Ze meende het neit echt, en toch ook weer wel.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Nov 28, 2007 20:20:19 GMT 2
Bill schudde zijn hoofd "Nee,want ik heb geen zin meer om je tegen te spreken" Hij gaapte eventjes met zijn hand voor zijn mond. Door het licht dat tussen de bomen door viel,glinsterde zijn zwarte nagellak een beetje,hij was zijn nagels allang vergeten.
|
|
|
Post by melien on Nov 28, 2007 20:23:47 GMT 2
Sara moest lachen. "Mooizo.." zei ze met een glimlach. Ze lette allang niet meer op zijn nagels. De enige keer dat ze raar op keek was als er geen zwarte nagellak opzat. Het hoorde gewoon bij hem.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 9, 2007 14:11:59 GMT 2
"Zullen we iets leuks gaan doen? Zo blijven zitten gaat toch ooit vervelen?" Eventjes kreeg hij een vragende blik in zijn ogen maar vervolgde zijn zin "Trouwens,ik krijg pijnlijke benen van het lange zitten op deze manier met iemand op mijn schoot"
|
|
|
Post by melien on Dec 9, 2007 14:13:33 GMT 2
Sara keek Bill even nadenkend aan maar stond toch wel even op. "Zoals?" vroeg ze. Ze wilde best wat doen,. maar dan moesten ze eerst iets bedenken. "Er valt niet echt superveel te doen hier." zei ze met een grijns.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 9, 2007 14:16:08 GMT 2
Ook hij stond op en begon even zijn benen te strekken. "Hier is inderdaad weinig te doen, eens zien..naar de wegisweg ofzo?" stelde hij uiteindelijk voor. "ik moet nodig eens weg van school"
|
|
|
Post by melien on Dec 9, 2007 14:24:13 GMT 2
"Vind ik een goed plan." zei Sara instemmend. Ze had wel zin om even te shoppen. "Wegisweg of Zweinsveld?" vroeg ze nadat ze zich had uitgerekt. Ze wist wel dat hij Wegisweg had gezegd, maar dat was een stukje verder weg.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 9, 2007 14:33:48 GMT 2
"Doe toch maar zweinsveld" besloot hij toen hij weer rechtop stond. "Is makkelijk en leuker denk ik" Hij keek even naar Sara en glimlachtte. "Dus het wordt zweinsveld,als je er mee eens bent"
|
|