|
Post by greenlightning on May 12, 2007 22:25:44 GMT 2
Draconic knikte. Zijn vriend zou een moordenaar worden. Nee! Er was niks aan te doen. Hij stond langzaam op. 'De keuze is aan jou... al, moet ik toegeven, is eht nauwelijks een keuze te noemen. Alsnog, ik raad je aan... goed na te denken.' Hij deed een paar stappen weg en stak zijn hand uit naar Rachanne. Hij hoopte dat ze met hem mee zou gaan.
|
|
|
Post by Krista - on May 13, 2007 12:27:42 GMT 2
"Ryanne" zei Thomas met een flauwe grimas op zijn gezicht en lachtte pijnlijk. "Ze haat me hoor".
|
|
|
Post by greenlightning on May 13, 2007 14:02:12 GMT 2
Draconic haalde zijn schouders op. 'Het spijt me, Thomás, maar je vriendin spoort niet. Wat ze deed op het gala was gestoord. Ze deed het erom om betrapt te worden. Als zij je haat, dan is dat maar zo. Voor je eht weet, ben je ent zo gek als zij.' Een steek schoot door zijn maag. Ryanne was een van zijn beste vriendinnen. Maar dit kon zelfs hij niet accepteren. Zelfs neit van haar. Ergens was hij ook erg kwaad omdat zij en Thomas het feest hadden verknalt. Maar daar gaf hij Ryanne de shuld van. Hij schudde zijn hoofd. Nee, Ryanne hoefde bij hem niet meer aan te komen.
|
|
|
Post by Merel on May 13, 2007 14:29:37 GMT 2
Rachanna pakte Draconic zijn hand, en stond op. "Denk goed na.." fluisterde ze. Wat Ryanne betrefd, die vond ze gek geworden. Zomaar aanvallen, Alsof ze betrapt wou worden! Ook had ze haar gala verpest. Ze kreeg het koud van binnen toen ze aan Ryanne dacht. Het was een goede vriendin van haar geweest. Maar dit, dit was gewoon Ryanne niet meer.
|
|
|
Post by greenlightning on May 13, 2007 15:10:53 GMT 2
'Thomás.... kom je mee? We gaan.... naar het bos denk ik. Dat stuk waar we geen problemen krijgen met Sneep.' Hij kneep zacht in Rachanna's hand. 'Terry heeft gelijk. Ze is het evenbeeld van haar vader aan het worden. Ik wou dat ik kon zeggen dat ik dat een goed ding vind...' Beelden van vroeger spookten door zijn hoofd. Hij, Ryanne en Terry, samen spelend. Wat waren ze nog jong geweest... maar Sneep was altijd al een echte zak geweest. ls ze eits leuks deden, werd hij altijd kwaad. Toch leek Cloë, die niet samen met Terry in een ruimte te zijn, minder ruzies met haar vader te krijgen. Vreemd, want het was Ryanne, en niet Chloë die doordraaide.
|
|