|
Post by Madjic on Jul 20, 2007 17:07:54 GMT 2
Roc lachte. "Ja, ik weet dat het met een m begon, maar eigenlijk weet ik niet wat de rest was. Ik denk iets in de richting dat het jou ook geraden is niets uit te spoken." Hij kietelde haar een beetje en lachte.
|
|
|
Post by melien on Jul 20, 2007 17:09:30 GMT 2
"Ik spook genoeg uit..." zei ze uitdagend. Ze wist wel zeker dat zij een ander soort uitspoken bedoelde als hij.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 20, 2007 17:17:39 GMT 2
"Ja, maar ik... Ik bedoel uitspoken met andere jongens." Roc kuste haar in haar nek. "Want dan breek ik zijn... arm." Hij wilde eigenlijk nek zeggen, maar bedacht zich.
|
|
|
Post by melien on Jul 20, 2007 17:25:56 GMT 2
"Alleen zijn arm?" zei Elvira verbaasd. Ze draaide zich zo dat ze hem aan kon kijken en plantte een kus op zijn neus. "Niet dat het ooit nodig zal zijn." zei ze zachtjes.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 20, 2007 17:29:11 GMT 2
Roc keek onschuldig. "Nou ja niet alleen zijn arm." Hij grinnikte. " Misschien ook een been en nek ofzo." Hij snapte nu pas echt waarom van die stelletjes altiijd zo tegen elkaar aanhingen. "Nee, ik verwacht eigenlijk ook niet dat het nodig is. Bij mij hoef je er ook geen zorgen om te maken." Hij knipoogte. "De meiden waar ik mee omga zijn Luka en Carmen en voor beide hoef je je geen zorgen om te maken." Saluka was al geweest en het idee van Carmen en hem maakte hem al een beetje misselijk.
|
|
|
Post by melien on Jul 20, 2007 17:35:46 GMT 2
"Dan ben je veilig." zei ze met een knipoog. Ze veegde een pluk haar uit haar gezicht. Wind was soms toch wel irritant. Daarna gaf ze hem nog een kus.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 20, 2007 17:37:33 GMT 2
Roc grinnikte. "Ben ik veilig of zijn zij dan veilig." Hij kuste haar op haar wang, toen in haar nek en toen op haar mond.
|
|
|
Post by melien on Jul 20, 2007 17:41:29 GMT 2
"Alletwee. Maar zij nog het meest." zei ze bijna fluisterend. Ze sloot haar ogen en leunde tegen de kussens aan die tegen de stam aan geluend waren. Ze genoot van de buitenlucht en van het gezelschap in de vorm van Roc.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 20, 2007 17:43:15 GMT 2
Roc wreef met zijn hand over haar arm en keek naar de regen. Het was al iets minder geworden. "He, is er geen spreuk om het te laten regen." Mompelde hij zacht.
|
|
|
Post by melien on Jul 20, 2007 17:45:08 GMT 2
Elvira opende haar ogen en keek verbaasd naar hem. "Volgens mij niet. Misschien dat ze iets bij fred en george in de winkel hebben. Hoezo?" zei ze rustig.
|
|