|
Post by Madjic on Jul 20, 2007 17:48:49 GMT 2
"Het is minder aan het regenen." Roc grijnste. "Nou ja, zullen we het er maar gewoon ophouden dat ook al houd het op met regen, we gewoon hier blijven?" Hij keek haar aan. "Ik wil niet bij je weg... en jij mag niet bij mij weg."
|
|
|
Post by melien on Jul 20, 2007 17:51:03 GMT 2
"Ik dacht dat we al hadden gezegd dat we gewoon hier blijven." zei ze lachend. Ze was niet van plan geweest om weg te gaan. "We kunnen natuurlijk ook altijd nog naar de kamer van hoge nood." mompelde ze amper hoorbaar.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 20, 2007 17:52:48 GMT 2
"Ow ja, dat hadden we besloten he." Roc lachte. "Je hebt mijn geheugen gewist. En de kamer van hoge nood... Kan. Daar worden we zeker niet gesnapt."
|
|
|
Post by melien on Jul 20, 2007 17:57:25 GMT 2
Elvira lachtte om Roc's opmerking. "Nee hoor, dat heb je zelf gedaan. En dat is waar en dan kunnen we 's ochtends ook gemakkelijk weer naar de leerlingenkamers." zei ze. Dat moest natuurlijk ook nog.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 20, 2007 18:03:41 GMT 2
Roc knikte. "Dus... we gaan zo naar de kamer van hoge nood? Om alles makkelijker te maken." Hij grinnikte. "Waarschijnlijk zit het daar ook heel goed, tenminste dat kunnen we ervan maken."
|
|
|
Post by melien on Jul 20, 2007 18:04:56 GMT 2
"Vind ik een goed plan." zei Elvira met een glimlach ze gaf hem een kus.
(nieuw topic... alweer XD)
|
|
|
Post by Madjic on Jul 20, 2007 18:13:52 GMT 2
Roc kuste haar terug en stond toen op. "Naar de school rennen of nog even wachten?" Hij stak zijn hand naar haar uit.
|
|
|
Post by melien on Jul 20, 2007 18:15:38 GMT 2
Ze stond op en trok haar schoenen weer aan. De doek die ook op de grond was gevallen pakte ze ook op. Waarna ze de kussens weg toverde. "Rennen? Daar zullen heus wel droge kleren zijn." antwoordde ze lachend. Ze keek naar Glove. "Wat doen we met hem?" vroeg ze.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 20, 2007 18:17:36 GMT 2
Roc keek naar zijn hond en zuchtte. "Ik kan hem niet hier laten." Hij keek Elvira weer aan. "Ik vrees dat hij bijna wel mee moet."
|
|
|
Post by melien on Jul 20, 2007 18:18:44 GMT 2
Ze lachtte. "Kom op Glove, we gaan naar binnen." zei ze tegen Glove. Daarna pakte ze Roc's hand en begon ze te rennen, Roc mee trekkend.
|
|