|
Post by melien on May 26, 2007 18:33:37 GMT 2
"Uhm... tja... Dark denk ik. En Evan misschien ookwel. Maar we zijn gewoon vrienden volgens mij. Ow. En Florian natuurlijk. Voor de rest niet echt. Jij wel dan?". Ze vroeg zich af waar dit toe zal leiden. Die Aaron waar ze het over had kwam haar bekend voor. Niet omdat ze hem al had ontmoet. Nee, die herkenning ging dieper. Ze moest maar is met haar moeder kletsen. Misschien zou die weten wat er aan de hand was.
|
|
|
Post by Merel on May 26, 2007 18:59:36 GMT 2
"Ja ik ken Evan ook wel een beetje. We zijn samen eens op avontuur geweest. Florian ken ik niet zo goed en dark ook niet." Ze dacht even na en moest lachen bij de Herrinnering aan wat ze samen met Evan had uitgevreten. Ze waren Gewoon Draconic en Thomas gevolgd, Die er niet zo gezellig uitzagen. "Verder niet zoveel jongens... " zei ze nadenkelijk.
|
|
|
Post by melien on May 26, 2007 19:17:05 GMT 2
"Wat vallen we ineens stil..." zei Elvira plagerig. Waarom wist ze niet. Ze had gewoon zin om het te zeggen. Ze vroeg: "Komt jou Aaron niet ook bekend voor? ik heb het gevoel dat ik hem ergens van ken maar ik weet bij god niet waarvan.".
|
|
|
Post by Merel on May 26, 2007 19:25:48 GMT 2
Mariël dacht na. Aaron. "Ik weet niet. Zou je Familie kunnen zijn?" toen ze dat zij bedacht ze ineens hoe dom dat eigenlijk klonk. "Nee denk het niet." zei ze daarna. "Trouwens, Heb je gezien wat Tristan nu weer heef gedaan? Hij heeft een zweer van en plant laten ontploffen. Hij is ook zo'n slim iemand." Zei ze met een grijns en een zucht. Wat moest je nou met zo iemand?!
|
|
|
Post by melien on May 26, 2007 19:37:45 GMT 2
"Dat maakt hem niet minder leuk hoor.. Maar dom is het wel. Ik weet het niet met Aaron. Hij komt me zo bekend voor. Alsof ik hem al mijn hele leven lang ken." Het wilde haar hoofd niet meer uit en dat vond ze irritant. Ze wilde weten waarom hij haar zo bekend voor kwam. Ze zou straks maar even in haar fotoalbum kijken. Misschien zag ze daar iemand die er op leek. Dan zou het tenminste te verklaren zijn. Tegen Mariel zei ze: "Ik ga straks toch even in mijn fotoalbum kijken hoor. Misschien lijkt iemand op hem en dan valt het makkelijk te verkjlaren. Ga je mee? Niet nu maar strakjes, als het te koud is om hier te liggen of te zitten.".
|
|
|
Post by Merel on May 26, 2007 19:44:06 GMT 2
"Gek, volgens mij ben je echt stapel." ZEi ze en gaf Elvria een duw. (wie anders xD) "Oke vind ik best, Maar het is nu nog zulk heerlijk weer!" Ze keek naar boven. De lucht was blauw, zonder enig wolkje en de zon scheen. Heerlijk. "Maar heb je de laatste tijd nog iets spannends gedaan wat ik eeens even zou willen weten?" Zei ze met een glimlach op haar gezicht. Ze lagen altijd al op de kleinste dingen in een deuk dus...
|
|
|
Post by melien on May 26, 2007 19:59:39 GMT 2
(ik zou die laatste zin van jou nog een keer checke mees.. der klopt iets niet ) "Nee ik ben helemaal niet stapel! Ik zeg gewoond at ie niet minder leuk wordt daardoor. En trouwens er lopen genoeg leuke jongens rond hier op Hogwarts hoor. Wat het weer betreft heb je gelijk, het is echt heerlijk.". Elvira liet zich achterover vallen toen Mariel haar duwde. Ze had makkelijk kunnen blijven zitten maar ze vond liggen toch net evn iets makkelijker om naar de lucht te kijken."Nee, ik heb niks spannends meegemaakt. Het was een beetje stilletjes in mijn leven de laatste tijd.".
|
|
|
Post by Merel on May 26, 2007 21:26:36 GMT 2
"Nee hoor, Niet stapel, Maar tot over je oren! Ik zie je wel kijken, En je hebt het de heletijd over hem" Ze moest grinniken. Jammer voor haar dat hij al iemand anders leuk vond. "OVer die jongens heb je groot gelijk, Alleen moet ik ze nog ff vinden.." Ze dach aan Florian, die ze wel eens zag. Die was echt leuk, vond ze. "Over dat uitstapje naar zweinsveld, die je per uil stuurde, Wie komen er nou precies? Tristan neemt Tyra mee. Ik, jij.. EN wie nog meer?" Vroeg ze zich hardop af.
|
|
|
Post by melien on May 26, 2007 21:32:35 GMT 2
"Ik heb ook een uil gestuurd naar Florian, Evan en Shinami. Ik zit er nu ook over na te denken om een uil naar Aaron te sturen. Maar ik weet het niet. Wat denk jij?". Ze ging op haar zij liggen en keek Mariel aan. Op de opmerking over (ff denke hoor.. wie wast ook alweer?? oja) Tristan negeerde ze maar gewoon. Ze had geen zin om er op in te gaan.
|
|
|
Post by Merel on May 27, 2007 14:30:22 GMT 2
Mariël werd een beetje rood toen ze hoorde dat Florian ook mee ging. Ze vond hem wel leuk. "Gaat Shinami ook mee! Gezellig, Dat wordt dan haar 2de keer!" Zei ze en dacht terug aan hun uitstapje. Dat was erg gezellig geweest. "Ik denk dat je Aaron ook gerust kunt vragen, iedereen behalve die stomme zwadderaars.." Zei ze en keek even sip. "Zolang die niet meegaan, Vind ik alles best! " Ze werd een stuk vrolijker.
|
|