|
Post by Madjic on Jul 10, 2007 19:56:58 GMT 2
Glove blafte goedkeurend en vrolijk. Roc schudde zijn hoofd. "Je hoeft hem niet per se te aaien. Hij moet ook leren dat hij niet altijd zijn zin krijgt." Hij keek naar zijn hond. 'Het is inderdaad vreemd te bedenken dat hij echt iemand pijn kan doen.' Dacht hij.
|
|
|
Post by melien on Jul 10, 2007 20:00:03 GMT 2
Elvira keek naar Roc. "Weet ik. Maar ik vind het oko wel leuk." zei ze lachend. Ze wist niet of het de komst van Glove was, maar op de een of andere manier voelde ze zich ineens meer op haar plaats.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 10, 2007 20:17:03 GMT 2
Roc glimlachte. "Nouja, je mag het zelf weten. Maar weet wel dat, zodra hij je ziet, meteen zal weten dat jij het meisje was dat hem geaait had." Lachte hij.
|
|
|
Post by melien on Jul 10, 2007 20:29:22 GMT 2
"Van mij mag hij." antwoordde ze alleen maar. De lach op haar gezicht kon ze neit weghalen.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 10, 2007 20:36:47 GMT 2
Roc keek naar Glove. Hij moest oppassen, straks raakte hij het meisje dat hij leuk vond nog kwijt aan zijn hond. Roc hield zijn hoofd schuin bij de gedachte en schoot toen in de lach. Hij viel achterover en hield zijn hand op zijn buik.
|
|
|
Post by melien on Jul 10, 2007 20:39:33 GMT 2
Elvira keek verbaasd naar Roc. "Waarom moet jij zo lachen?" vroeg ze nieuwsgierig. "Mag ik mee lachen?" voegde ze er nog aantoe.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 10, 2007 20:47:24 GMT 2
Glove keek verbaast naar zijn baasje. Ging hij dood ofzo? Roc schudde zijn hoofd. "Dat je moet... oppassen... dat Glove... straks... niet verliefd... op je word..." Hikte hij tussen het lachen door. Eigenlijk was het ongeveer hetzelfde waarom hij lachte, alleen zo veranderd dat hij er niets mee te maken had.
|
|
|
Post by melien on Jul 10, 2007 20:49:59 GMT 2
Elvira keek van Roc naar Glove. "Je baasje is een beetje gek aan het worden geloof ik Glove." zei ze tegen Glove. In haar stem klonk een lach.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 10, 2007 20:54:32 GMT 2
GLove keek Elvira aan en blafte een keer. Roc lachte wat minder. "Sorry, maar het schot me ineens te binnen. EN toruwens, ik ben gek altijd algeweest." Carmen keek op. "Hij heeft gelijk weet je. Meestal is hij serieus, maar echt niet altijd."
|
|
|
Post by melien on Jul 10, 2007 20:58:28 GMT 2
Elvira schoot in de lach. "Zo serieus meende ik het nou ook weer neit." zei ze lachend tegen Roc en Carmen.
|
|