|
Post by Madjic on Jul 10, 2007 21:10:44 GMT 2
Carmen haalde haar schouders op. Roc trok een pruillipje op. "Maar ik ben niet altijd serieus... en ik ben echt een beetje gek." 'Op jou, maar dat zeg ik niet hardop.' Zei hij in gedachte.
|
|
|
Post by melien on Jul 10, 2007 21:13:13 GMT 2
"Ik heb ook niet gezegd dat ik dat niet geloof hoor." zei ze lachend.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 10, 2007 21:25:28 GMT 2
Roc grinnikte. "Mooi. Want ik ben niet alleen een saaie, serieuze piet hoor!" "Maar vaak wel." Zei Carmen plagent, zonder hen aan te kijken.
|
|
|
Post by melien on Jul 10, 2007 21:32:43 GMT 2
"Dat kan ik me dus echt niet voorstellen Carmen." zei Elvira lachend. Roc en saai, serieus? Nee. Dat kon niet. Niet alleen maar tenminste.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 10, 2007 21:36:41 GMT 2
"Ow wacht maar af. Je zult nog wel zien wat ik bedoel." Grinnikte Carmen. "Maar, Angel, dat je serieus bent betekent niet dat je saai bent. En trouwens, tussen Lavos en mij kom je goed van pas als serieuspersoon." Ze grinnikte zacht. Roc knikte. "Ja, maar als ik er niet tussen sta dan haalt een van jullie twee het einde van het jaar niet." Hij richtte zijn aandacht weer op Elvira. "Maar het klopt wel. Zo nu en dan kan ik serieus zijn, maar dat heeft iedereen."
|
|
|
Post by melien on Jul 11, 2007 11:12:50 GMT 2
"Dat heeft inderdaad iedereen. Als iemand dat niet zou zijn af en toe zou het pas eng worden." zei Elvira grijnzend.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 11, 2007 11:49:25 GMT 2
Roc knikte. "Of juist mensen die alleen maar gek doen, maar meestal zitten die al in een inrichting. Maar veel volwassen zijn haast altijd saai." Hij moest aan zijn oudste zus denken, hij dacht vaak dat ze leefde om te leren.
|
|
|
Post by melien on Jul 11, 2007 11:53:37 GMT 2
"Klopt, maar haast altijd is nog niet altijd." zei Elvira met een grijns. Ze keek Roc aan. Zonder te blozen! (moest er ff bij XD)
|
|
|
Post by Madjic on Jul 11, 2007 11:56:43 GMT 2
"Ja, maar mijn oudere broer en zus... die zijn echt bijna altijd serieus. Ik hoop dat ik niet als hen word, want dan beveel ik Glove om me in mijn been te bijten." Lachte Roc. Maar ze waren nu gewoon aan het praten, als vrienden.
|
|
|
Post by melien on Jul 11, 2007 12:00:34 GMT 2
"De dag dat jij alleen nog maar, of bijna alleen nog maar, serieus gaat doen is een dag als ik niet in de buurt ben. Want jij mag dat van mij helemaal niet." zei Elvira. Nadat het eruit was kon ze zich echter wel voor het hoofd slaan. Wat had ze nu weer gezegd??
|
|