|
Post by Madjic on Dec 13, 2007 1:45:05 GMT 2
William keek om zich heen naar de andere. Verbaasd omdat zij niet snapte dat dit niet iets goeds was. Carmens hart vloog tot in haar keel en ze keke Miquel en Tyra dankbaar aan. "Mijn held." Fluisterde ze tegen Miquel. Roc zuchtte en liep naar William. "Ok Will. Je hebt je punt gemaakt, we hebben het allemaal luid en duidelijk gehoord. En nu moet je een pauze nemen. Scht de situatie in en bedenk wat je gaat doen." Hij keek zijn vriend rustig aan. WIlliam keek opnieuw om zich heen en besefte zich dat hij hopeloos in de minderheid was. "Ik ben het er nogsteeds niet mee eens." Zei hij nu rustiger.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 13, 2007 1:49:24 GMT 2
Joey snoof. 'Dan zijn wij het eens. ' Shirie draaide zich traag naar hem om en trok een wenkbrouw op. Hij staarde even aan voor hij op en neer sprong. 'Ik wilde ook trouwen, maar dacht mocht net van jou!' Shiriekon haar lachen niet inhouden. 'Dus dat zat je dwars! Blue, idioot! Als jij het achter mijn rug om ahd ik je ook gesteund. Bij jou kon ik het verhidnere, en bij hen niet. Ik weet niet eens of ik het gedaan ou hebben..' Ze dacht even diep na en haalde har schoduers op. Tyra glom van trots. 'Leer er maar mee leven, mijn broer is nu deel van Carmens leven en dus ook van dat van jou. Pas maar op.' Ze liep op hem af en keek hem uitdagend aan met zijn hadnen in haar zij. 'Daag me niet uit, ik meen het. Beledig mijn broer maar achter mijn rug om, maar nooit in mijn gezicht.' Miquel had Carmen een tedere kus op haar mond gegeven en grijsnde nu trots naar zijn zusje. 'Pas maar op, Ik noem haar niet voor neits Tora. Je wil met haar geen ruzie, geloof me.'
|
|
|
Post by Madjic on Dec 13, 2007 1:55:54 GMT 2
Roc tikte Tyra aan op haar scouder. "Rustig aan poesje. Laat de verslagen zijn wonden likken." Zei hij ernstig. "Hem nog een schop in de rug geven lever wrok op." William wende zijn hangende hoofd van Tyra af. Carmen grijnste breed naar Miquel voor ze met medelijden naar William keek. "Hij bedoelde het niet slecht." Zei ze zacht zodat alleen Miquel het kon horen. "Hij wilt me alleen beschermen. Net als Roc moet hij onder ogen zien dat ze dat niet meer hoeven te doen nu ik jou heb."
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 13, 2007 1:59:53 GMT 2
Tyra glimlachte. 'Je bent al net zo erg als Miquel zelf is,'lachte naar hem. Ze prikte hem in zijn zij. 'Als er zelfs maar een jongen naar me kijkt wordt hij gek. "ze mogen niet naar je kijken@ Wie weet breken ze je hart of erger!"' deed ze hem na en begon hard te lachen, toch op een verlegen manier. Miquel keek onthutst op. 'Helemaal niet! Ik ben echt niet zo beshermend. Kom op zeg. Ben i kzo beschermend?" Shirie keek snel de andere kant op, grijnzend en Joey begon spontaan te fluiten. Miquel snoof. 'ja, heel grappig hoor.'Hij keek beledigd de andere kant op.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 13, 2007 2:04:17 GMT 2
Roc glimlachte, maar dat kwam er bij WIlliam niet vanaf. "Zal wel." Mompelde deze alleen maar. Roc was het met WIlliam eens, maar hield zijn mening stil. Vooral omdat hij Carmen wilde steunen. Al koste het hem nu meer moeite dan ooit. "Zoals hij er maar oorziet dat haar ook werkelijk niet overkomt. Want ik betwijfel het me of meneer en mevrouw Loir zo blij zullen zijn met dit nieuwtje."
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 13, 2007 2:07:43 GMT 2
Miquel grinnikte. 'Oh ik heb mijn geliefde schoonoueders al ontmoet. Ik ben niet bang voor ze, vooral neit omdat ik weet welk legertje ik achter me heb staan. Hij keek naar zijn vrienden. Shirie zwaaide elfverzekerd haar haren naar achter en knipoogde. Joey rekte zich uit en grijsnde breed. 'en wij zijn er pas twee. Zelfs Shadows zal wel helpen, als Shirie het hem hele lief vraagt. Tyra en Miquel verstijfden meteen. Miquels ogen vernauwden zich en hij baldde zijn vuisten opnieuw. 'Nooit,'gromde hij. Shirie draaid zich naar Joey om en schudde zin hoofd. 'Sukkel,'momepelde ze.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 13, 2007 2:10:11 GMT 2
June fronste haar wenkbrauwen bezorgd. Carmen draaide zich onmiddelijk om en keek June aan. "Is dat niet..." Ze hield onmiddelijk haar mond toen ze Junes blik zag. WIlliam keke meteen op. "Wat waarom, wat is er met hem?" Vroeg hij haastig en paniekerig.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 13, 2007 2:15:33 GMT 2
Miquel opende zijn mond maar Shirie sloeg snel ahar ahnd erover heen en drukte zich dicht tegen hem aan. 'niks, helemaal niks. VErleden tijd. Toch, Ty?' Tyra kek van de een naar de ander, blooste en draaide zich snel om, voor ze knikte. Miquel trilde van woede, alleen al bij de gedachte aan Devon. Joey stapte naar voren. 'Geen zorgen, niks meer aan de hand. Was ooit eens. Gewoon foutje. grote fout, masr toch foutje.'
|
|
|
Post by Madjic on Dec 13, 2007 2:18:32 GMT 2
William keek de andere wantrouwend aan. "Luister eens. Ik heb de discussie om Carmen dan wel verloren. Maar je gaat me verdoome geen inforatie achterhouden over June! Ik sta niet toe dat jullie dat doen!" ZIjn woede borrelde opnieuw naar boven. ROc knikte instemmend.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 13, 2007 2:20:12 GMT 2
Shirie opende haar mond, maar zweeg toen weer. Ze hield Miquel nog steeds vast. Ze wist dat hij zich niet los zou rukken, omdat hij bang was har pijn te doen. Joey dacht even na. 'het was volgens mij zo, dat Devon een date met Tyra had, het toen vergat en aangetroffen werd met een adner meisje.. zoiets was het toch?' Tyra's achterhoofd knikte.
|
|