|
Post by Madjic on Dec 13, 2007 0:53:11 GMT 2
Carmen voelde zich onmogelijk klein onder de woedende en verbaaste blikken van haar vrienden. "Dit is wat ik wil." Zei ze als afsluiten met een zachte stem. William schudde zijn hoofd. "Nee, ik geloof er niets van. Ben je op je hoofd gevallen? Ben je ons gewoon voor de gek aan het houden?!?" Naarmate hij sprak werd zijn stem harder. Carmen schudde haast onmerkbaar haar hoofd. "Nee, ik ben volkome gezond." "Carmen, hebben jullie hier echt goed over na gedacht? Ik bedoel, denk wel even aan je leeftijd. Denk even aan wat je ouders zouden doen." Roc keek Carmen bezorgd aan. "Ow god!" Riep WIlliam. "Dit is gewoon krankzinnig! DIt is niets voor jou! Hij heeft je gedwongen, het kan gewoon niet anders!!" Camren schudde weer haar hoofd. "Luister nou toch, ik wil dit. Wij willen dit!" Riep ze nu wanhopig.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 13, 2007 0:56:05 GMT 2
'Maar, ik geloof echt dat jullie allemaal volkomen gestoord zijn. Hoe dan ook, als ik geen bruidsmeisje word praat ik nooit meer tegen je.' Shirie liep voor Miquel uit, met yra naast zich. Joey slofte er helemaal achteraan, behoorlijk uit zijn hum. Hij sprak geen woord, maar trapte tegen elk steentje dat hij tegen kwam. 'Ik vind het wel leuk eigenlijk. Ik heb al zoveel broers.. nu eindelijk een zusje!' Tyra was er erg positief over. Miquel zelf zij niks. Hij straalde. vanuit de verte zag hi Carmen al zittten. Hij grijsnde en schoot toen op haar af. Shirie staarde hem gehscorkken na en begon toen te lachen.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 13, 2007 1:00:33 GMT 2
William schudde zijn hoofd woedent en sloeg zijn armen over elkaar. "Nee Carmen. DIt ben jij niet." "Ow William, toe nou. Ik..." Carmen werd bleek toen ze Miquel aan zag komen. Kon hij een nog slechter moment kiezen? William voelde haar blik en zag Miquel toen ook. "Jij!" Riep hij nogaltijd woedent en ging in zijn weg staan. "Will." Zei Roc, uiterst kalm, waarschuwend.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 13, 2007 1:03:21 GMT 2
Miquel moest letterlijk achterover leunen om niet tegen William op te knallen. het scheede ook echt maar een centimeter. hij blief kalm zin adem uit. 'Heb je enig idee hoe gevaarlijk dat is?' vroeg hij geergerd. 'Je gaat toch neit zomaar in de weg staan. ls je het niet erg vind, ik wil erdoor.' Hij deed een stap opzij.
Tyra maakte een ongerust geluidje en Shirie knikte bevestigend. 'Laten we gaan,'mompelde ze en ze versnelde wat. Joey bleef achter hen aaansjokken.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 13, 2007 1:06:34 GMT 2
William gromde en ging opnieuw voor Miquel staan. "William, doe normaal!" Zei Carmen boos en sprong op. Roc en June keken elkaar even aan, maar deden niets. Ze konden WIlliam geen ongelijk geven boos te zijn. Maar ze konden Miqul ook geen ongelijk geven, hij was nu tenslotte Carmens verloofde. Ookal zouden ze dat nu niet hardop zeggen.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 13, 2007 1:10:14 GMT 2
Miquel haalde diep adem. 'Luister, ik heb niet graag dat mensen in mijn weg staan,'zei Miquel kalm, maar woede klonk door in zijn stem. 'Ik meen het. ga opzij, of...' 'Kalm, Mik. Haaj die Bill.' Shirie ging tussen de twee jongens in staan, met haar rug tegen Miquels borst en haar gezicht op William gericht. 'Dag Carmen en.. June, dat is een tijd geleden.' Ze kon er niks aan doen. Door alles wat Devon voor haar voelde was ze haar boosheid vergeten. Tyra sloop om de twee jongens heen en ging naast Carmen zitten. 'Dit was niet al te verstandig he?'vreog ze haar.' Joey sjokte nog steeds.Voor het eerst merkte hij op dat er eits aan de hand was, maar her 'wat' ontging hem volledig.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 13, 2007 1:19:00 GMT 2
WIlliam keek Shirie even verbaasd aan, maar al snel nam zijn woede weer de operhand. "Hij-" Hij wees emt een beschuldigende vinger naar Miquel. "-heeft Carmen op de een of andere manier betoverd of gedwongen met hem te trouwen!" Carmen keek naar Tyra en keunde. "Ik dacht dat ze blij zouden zijn. Maar dit, dit OVERBESCHERMENDE gedrag had ik niet verwacht." Overbeschermde schreeuwde ze haast naar WIlliam. June knikte naar Shirie. "Dan had je het beter eerst tegen Storm, Luka en mij kunnen vertellen. Je weet dat die drie ons allemaal als... weet ik veel, beschermprojecten zien." "Familie." Verbeterde Roc June terwijl hij met overelkaargeslagen armen naar Miquel, Shirie en WIlliam keek.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 13, 2007 1:24:44 GMT 2
Shirie knikte. 'ja, dat hoorde ik. Compleet gestoord -ze zijn veel te jong, volkomen onredelijk, ik bedoel, heb je enig idee wat Miquel opgeeft? Een troon. En hij heeft er vast neit bij stil gestaan wat Carmens oduers ervan gaan vinden... Maar tegelijk is eht ook echt leif en super romantisch. Als vriend ben ik blij voor hem, asl vrouw ben ik overdonderd, als persoon vind ik hem gestoord. Maar dat was al zo.' Ze grinnikte naar Miquel. Die hoorde haar niet eens. Hij staarde William kwaad aan. 'Het zpijt me dat ik met heel mijn hart van haar hou n haar graag als mijn vrouw wil. het spijt me dat ik haar gelukkig wil maken. Ik hoop dat jij haar ooit een eigen huisje zal geven, liefde sie puur en oprecht is en kinderen op een dag!' Hij brulde dat laatste. Hoij balde zijn vuisten en haalde diep adem om zijn woede te beheersen. Joey kwam aanrennen en legde een hand op zijn schouder. 'Kalm, Mycaro,'fluistedre hij zacht en toen tegen William. 'Vind je eht erg om je niet zo op te fokken? Als Carmen eht erg had gevonden had ze wel nee gezged!'
Tyra sloeg haar ahdnen voor haar gezicht. Ze keek even naar Carmen en wierp haar een medelevende blik toe. 'Het spijt me, dat het zo loopt, carmen.'
|
|
|
Post by Madjic on Dec 13, 2007 1:31:46 GMT 2
William was niet bepaalt beheerst. ZIjn gezicht was van woede rood en hand vuisten wit. "Het mag niet! Carmen is nog te jong en de liefde maakt haar blind. Ze heeft niet eens een idee waar ze zich ingooit! Waar jij haar ingooid." Carmen schudde haar hoofd. "June heeft gelijk. Het is mijn eigen schuld." Ze deed een stap naar William toe. "Hij red me." Zei ze zacht. ROc trok een wenkbrauw op. "Dit word mooi." Mompelde hij. William keek verbaasd, maar hield zijn blik op Miquel. "En waarom, lieve Carmen, red hij jou?"
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 13, 2007 1:38:52 GMT 2
Miquel snoof en greep zijn kans om langs William en Shirie te glippen. Hij pakte zacht Carmens hand. 'Omdat ik haar heb laten inzien dat er nog meer dan genoeg hoop is. Dat ze kan veranderen. dat ze recht heeft op een mening en vrijheid! Ja zeg maar dat jij het haar ook laat zien, misschien is het je niet opgevallen heoveel blijer en gelukkiger ze is sinds wij samen zijn? Alles wat ik wil is haar gelukkig maken. Eerst wist ik niet of ik dat kon, maar nu weet ik zeker van wel. Ik weet dat ik haar gelukkig kan maken. Dat weten wij. Dat snap je niet.' Shrie staarde MMiquel aan. 'Je bent een hopeloze romanticus, Mik.' Tyra glimlachte. Zo kende ze haar broer weer. Ze stond op en sloeg haar armen over elkaar. 'Waag het eens om te beweren dat mijn rtoer niet goed voor haar zal zijn en je hebt persoonlijk ruzie met me!'
Joey staarde Tyra verbijsterd aan en grinnikte licht. Ze kon wel ster en dapper zijn als ze wilde...
|
|