|
Post by Madjic on Dec 13, 2007 19:29:07 GMT 2
Roc trok een wenkbrauw op. "Is dat alles wat achter hem schuilt?" Hij keek Joey indringend aan. June keek naar de grond. Dit was misschien al genoeg voor hen om Devon niet te mogen, dacht ze bang.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 13, 2007 22:18:44 GMT 2
Shirie haalde haar schoduers op. 'Mensen veranderen. Ik ken Devon zoals niemand anders hem kent. Ik ken hem nu zeven jaar en we zijn ookal zolang vrienden. Ook ik heb ooit een relatie met hem gehad. Ooit en nooit meer, maar ik heb hem zien veradneren. hij wordt steeds meer volwassen en ik weet dat hij echt om June geeft... Mik kap nu eens verdomme. Ze heoven er niet af hoor.' Ze doelde op haar brosten, die door zijn ruwe bewegingen aardig gekeusd raakten. Hij stopte en staarde kwaad naar de grond. Joey zuchtte diep.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 13, 2007 22:45:02 GMT 2
Carmen trok haar wenkbrauw op en legde haar hand op Shiries arm. "Zou je je hand voor de mond van mijn verloofde af willen halen alsjeblieft?" June glimlachte en keek Shirie dankbaar aan. William keek bedenkelijk, maar knikte toen. "Goed, vooruit. Ik vertrouw wel op jullie oordeel."
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 13, 2007 23:23:57 GMT 2
Shirie grijsnde en leit Miquel los. Die keek haar vuil aan, maar zuchtte toen. 'VErledentijd..'mompelde hij. Hij ging op de grond zitten en staarde kwaad naar zijn handen. Shirie haadle haar schoduers op en sloeg een arm om William heen. 'Doe nou rustig, Billy. Het is wel goed. Wij willen ook niet dat June wordt gekwetst.' Joey knikte. Ík maak hem af,'zei hij simpel en haalde zijn shcoduers op.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 13, 2007 23:37:37 GMT 2
June glimlachte naar de andere. "Bedankt voor jullie zorgen, maar dat is niet nodig hoor." Carmen ging naast Miquel zitten en pakte zijn hand. "Dat was leuk. Ben je nogsteeds zo blij als bnet om me te zien?" Vroeg ze met een lief stemmetje. William zuchtte en knikte. "Mooi zo." Zei hij. Hij hervond zijn kalmte weer en voelde de woede wegglijden.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 13, 2007 23:49:40 GMT 2
Miquel keek haar aan en glimachte. Hij sloeg zijn arm om haar heen en zoende haar. 'ik ben atijd blij je te zien en dat gaat ook nooit veranderen.' Shirie glimlachte. 'Het komt wel goed,'zei ze tegen William en knuffelde hem.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 14, 2007 0:01:36 GMT 2
"Ik hoopte al dat je dat zou zeggen." Ze beantwoorde zijn kus. "Wat deden jullie eigenlijk hier?" William glimlachte en sloeg zijn armen even om haar heen. "Opnieuw, mooi zo." Zei hij glimlachent.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 15, 2007 20:40:07 GMT 2
Miquel grinnikte. 'ik moest in alle geuren en kleuren vertellen hoe ik het heb gedaan en waarom. Vind je eht erg dat ik heb gezegd dat ik het super stoer en romantisch vroeg? met kaarsjes en zodner twijfelen? Terwijl de wind met mijn haar speelde....' '...In plaats van dat je bijna over je nek ging,'maakte Tyra plagend zijn zin af. 'Zelfs al had je het zo verteld, dan nog ahd ik er geen woord van geloofd. Ik ken je te goed.' Miquel grinnikte en Joey viel naast hem neer. Hij sloeg een arm om zijn vriend heen. 'Iedereen vind dat doodeng. Geen zorgen.'
Shirie gaf hem zacht een kus op zijn voorhoofd. 'je hoeft neit zo beschermend te zijn. daar kunnen meisjes echt op afknappen. Ik bedoel, ik heb geen idee hoe vaak ik die twee -ze knikte naar Joey en Miquel- al een schop heb verkocht omdat ze me wilde beschermen. Dat is zo vervelend. Soms wil een meisje gewoon gevaar, om te zien wat er gebeurd.'
|
|
|
Post by Madjic on Dec 16, 2007 13:43:17 GMT 2
Carmen lachte lacht en duwde met haar schouder zacht tegen hem aan. "Het was ook romantisch hoor. Maar normaal past niet bij ons, er moest wel iets bizars gebeuren." Ze keek even naar Tyra en haar gezicht werd serieuzer. "Je... euhm... bent er toch niet boos om ofzo he?"
William zuchtte. "Ja, weet ik." June grinnikte. "Shirie, met alle respect. Maar echt gevaar heb ik liever niet. Ik reken er zelfs een beetje op dat ik door die drie jongens rugdekking heb."
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 16, 2007 20:42:56 GMT 2
Tyra schudde lachend haar hoofd. 'Ik vind het juist geweldig dat hij het gedaan heeft. het zat eraan te komen. Hij is jong, maar mij kan dat vrij weinig schelen. Ergens, vind ik het eigenlijk wel leuk om jou als halfzus te krijgen.'
Shirie lachte. 'Sorry dan, dan heb ik niks gezegd.' Ze aaide door Williams haar en gaf hem een knuffel. Het voelde te fijn om het niet te doen.
|
|