|
Post by Madjic on Dec 16, 2007 23:27:30 GMT 2
Zodra ze wist dat Shirie het niet zag keek June William peinzend aan. Ze zag aan hem dat hij verdriet had, maar ook dat hij gelukkig was met zijn band met haar nu. William sloot zijn ogen om Junes blik maar niet te zien. "Hey, hou je me nog heel?" Vroeg hij grijnzend aan Shirie terwijl hij haar knufel beantwoorde door zijn armen om haar heen te slaan. Carmen glimlachte ontspannen. "Gelukkig." Ze legde haar hoofd tegen Miquels schouders. Ze had al de hele tijd het knagende gevoel gehad dat zijn tweelingzus misschien wel lawaaien op hem was.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 17, 2007 1:33:20 GMT 2
Shirie schudde haar hoofd.'Nee, ik ga je doodknuffelen.' Ze liet hem lachend los en grijnsde breed naar hem. 'Sorry, je bent gewoon zo'n heerlijke knuffel. Je bent het eerste neit koudbloedige hier dat ik kan knuffelen. Manuel is tenslotte geen optie meer.' Ze zuchtte om de herrinnering.
Miquel sloeg een arm om Tyra heen en trok haar tegen zich aan, zodat hij haar een kus op haar voorhoofd kon geven. 'al is de hele wereld tegen me, mijn zusje weet altijd wat mij gelukkig maakt. Ze begon gewoon bijna te huilen toen ze eht hoorde. oh ja, als we trouwen, dan is zij mijn getuige, goed toch?' HIj sloeg zijn armen weer om Carmen heen en kuste haar haren.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 17, 2007 20:01:45 GMT 2
June versteef even en deed een stap naar achteren. William keek eerst naar June en toen naar Shirie. Hij kneep zijn oogleden even kort een stukje naar elkaar als waarschuwing voor Shirie. "Ja, hij heeft wel meerdere mensen een minder fijne periode bezorgd."
Carmen lachte. "Ok is goed. Ik moet eerlijk zijn dat ik er nog niet aan heb gedacht." Ze vond het zo vreemd om dat te horen. 'Als we trouwen.' het klonk zo onwerkelijk. Al had ze zin om de hele tijd rond te springen en aan iedereen die hem maar horen kon te vertellen. Ze keek even naar de ring om haar vinger en ze glimlachte. "Ik ben verloofd." Fluisterde ze dromerig tegen zichzelf.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 18, 2007 23:41:53 GMT 2
Shirie haalde haar schouders op. 'Dat was eht niet. Hij kwam maar niet over me heen en daar werd ik helemaal gek van. Ik was smoorverliefd op een adner, maar elke keer dat hij me emt een jongen zag draaide hij door.' Ze dacht even na. 'ja, ik heb weeleens een meisje zien huilen om hem inderdaad. Ik vond het vreemd. Hij is opeens zo geliefd... Ach, hij heeft ook wel wat.' Ze haalde haar schouders op en vleidde zich weer tegen William aan.
Miquel knikte. 'Dat klopt. Ik vroeg jou, en jij zei ja. Je bent gek, maar je hebt me wel diep gelukkig gemaakt!' Hij streelde zacht haar gezicht en keek haar stralend aan. Tyra snikte en hield haar ahnden half voor haar gezicht.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 18, 2007 23:48:58 GMT 2
June slikte en hield zich om om niet heel hard weg te rennen. Een moeilijke opgave. William sloot zijn ogen. 'Ok, nieuw onderwerp... snel." Fluisterde hij tegen Shirie. Hij keek haar smekend aan.
Carmen keek Miquel gelukkig aan en leunde tegen hem aan. Maar toen ze Tyras snik hoorde keek ze geschrokken om. "Tyra wat is er?" Vroeg ze bezorgd. Roc keek naar Tyra en knielde bij haar neer. "You okay?"
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 18, 2007 23:54:45 GMT 2
Shirie keek June bedenkelijk aan. 'Waarom is het zo gevoelig? Ik dacht dat jij en Devon emt elkaar gingen? Trouwens, Manuel is verloofd, wist je dat niet? Idioot die hij is.'Ze schudde haar hoofd, maar kon ht niet helpen om te glimlachen. Ze was gelukkig voor hem, maar het was zo gestoord... echt zo Manuel.
Tyra keek naar hem en knikte. 'Mijn broer gaat trouwen!' riep ze stralend, terwijl er een traan over haar wang rolde. Miquel gglimalchte en trok zijn zus tegen zich aan. 'Geen zorgen, ze is gewoon heel gevoelig,'lachte hij en knuffelde zijn zus.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 19, 2007 0:03:39 GMT 2
June slikte en haalde haar schouders op. "Ja klopt wel.... maar het is toch nog moeilijk. Ik ben ontzettend blij voor hem dat hij verloofd is, dat heb ik al tegen hem gezegd. En ik ben ook wel over hem heen. Maar nog... bang als ik zijn naam hoor. Als ik hem zie is er eigenlijk niet echt iets aan de hand."
Carmen haalde opgelucht adem. "Ik schrok al." Verzuchtte ze en legde haar hand op haar borst. Roc glimlachte. "Nou mooi."
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 19, 2007 18:06:31 GMT 2
Shirie schudde haar hoofd. 'Ik snap echt helemaal niks van jou, nog van je broer.' Ze stootte Willliam aan. 'Jullie zijn alle twee even logies als een wortel in een kerstboom. Trouwens, voor Manuel hoef je niet bang te zijn. Hij zou niet eens eits kunnen doen, al zou hij het willen.'
Tyra snikte en keek blozend de andere kant op. 'Sorry. Dat was neit de bedoeling.' Miquel grinnikte en aaide over haar hoofd. 'Komt wel goed. Je bent gewoon lief.' Joey liep naar haar toe en trok haar met haar rug tgen zich aan, zodat Miquel Carmen weer tegen zich aan kon trekken.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 19, 2007 22:51:57 GMT 2
June haalde haar schouders op. "Ach, het gaat allemaal wel weet voorbij hoor. Waarschijnlijk snel genoeg." Ze glimlachte en knikte naar Shirie.
Carmen lachte. "Ik vind het lief dat je zo meeleeft. Maar ben je wel bereid hem met mij te delen?" Vroeg zijn grijnzend.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 19, 2007 23:58:48 GMT 2
Shirie grinnikte. 'Sorry, ik ben nogal ondoordacht soms. Of eigenlijk, te doordacht. Ik denk en teveel en zeg te veel wat ik denk. Het is niet zo vreemd dat na alles dat er is gebeurd dat je eht moeielijk hebt. Sorry.'
Tyra glimlachte naar haar. 'Natuurlijk. Ik heb hem nooit alleen voor mezelf gewild. Mijn plaats zal j nooit inpikken. En ik jouw plaats ook niet. Ik zal hem nooit kidneren geven, of andere dingen.. ik ben gewoon...' '... mijn wederhelft,'maakte Miquel af en Tyra knikte.
|
|