|
Post by Madjic on Dec 20, 2007 0:24:47 GMT 2
Jun grinnikte. "Geeft niets hoor. Ik moet me gewoon wat minder aanstellen wat dat betreft. Maar dat bedenk ik me altijd pas te laat." William lachte. "Ja Shirie, maar je bent ook een beetje blind. Want je zag niet eens dat ik je van het onderwerp probeerde te brengen."
Carmen glimlachte. "Mooi. Dus als ik hem even helemaal ziek ben dan moet ik maar naar jou komen voor het tegenhovergestelde?" Ze keek Miquel even met een uitdagende blik aan.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 20, 2007 1:21:24 GMT 2
Shirie lachte en prikte William in zijn zij. ; Dat ik had ik absoluut wel door hoor Billy, ik negeerde het gewoon compleet. Sorry, ik was nig niet klaar met dit odnerwerp.' Ze stak haar tong naar hem en uit en glimalchte triomfantelijk.
Tyra lachte. 'Tuurlijk.' 'En anders kom je naar mij,'legde Joey er een schepje bovenop met een grote grijns. Miquel keek beiden nijdig aan. 'En wat meot ik dan?'
|
|
|
Post by Madjic on Dec 20, 2007 20:17:24 GMT 2
William grinnikte. "Ow het spijt me. De volgende keer zal ik wel geen sinalen sturen om je te waarschuwen voor iets. Dan laat ik je wel lekker doordenkeren."
Carmen lachte. "Ow dat weet ik Joey, ik bedoel je bent toch altijd mijn eeuwige liefde?" Zei ze met enorme grijns op daar gezicht dat zelfs de eekhoorn die naast William stond nog snapte dat ze Miquel alleen maar aan het plagen was. Ze stak haar tong uit naar Miquel. "Ah sorry schat. Moet ik weer lief doen?"
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 20, 2007 22:31:02 GMT 2
'Jeej, iemand die me snapt.' Ze omhelsde William en lachte. 'soprry, Billy, ik hou ervan om mensen op hun zenuwen te werken. Lukt het al een beetje?'
Miquel snoof. 'eerst vermoord ik die twee daar, dan mag je weer leif doen.' Tyra e Joey grijsnden op hetzelfde moment en barstte in lachen uit. Miquel zuchtte en schudde grinnikend zijn hoofd. 'Vrienden, verloofdes, zussen.. ze zijn allemaal gemeen.'
|
|
|
Post by Madjic on Dec 20, 2007 22:37:11 GMT 2
Williakm schudde zijn hoofd. "Nope, still no wave in the river." Grijnste hij. "Maar Shir, mag ik iets vragen?"
Carmens hart maakte een sprongetje toen ze verloofd hoorde. "Ow het spijt me schat. Ik zal wel weer lief tegen je zijn. Maar laat hun maar levend, want misschien heb jij ze wel nodi als je mij zat bent."
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 20, 2007 22:41:10 GMT 2
Shirie lachte. 'he shit, moet ik beter mijn best doen.' GLimlachend keek ze hem aan. 'Tuurlijk, vraag maar.'
Miquel lachte. 'Ik raak jou niet zat, mafkees. Ik hou van jou en dat zal zo blijven. nee, ik kan ze niet vermoorden. Een tweede tweeling zus vind ik niet en beste vrienden kweken duurt zo lang.'
|
|
|
Post by Madjic on Dec 20, 2007 22:48:28 GMT 2
"Ok mooi. Waarom in godsnaam noem je me Billy? Hoie leid je dat in hemelsnaam terug naar WIlliam?" Vroeg William teriwjl hij zijn armen naar he hemel spreidde.
"Nou gelukkig." Ze gaf hem een kus. "Zeg dat nou maar niet te vroeg. Het lijkt me stug dat je niemand anders nodig hebt dan mij."
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 20, 2007 22:50:53 GMT 2
Shirie keek hem even vragend aan en lachte toen. 'Sorry, Engelsen maken meestal Bill, van William. Heb ik een beetje overgenomen.' Ze haalde schoduers op en knuffelde hem. 'En Billy klinkt gewoon super leif.'
Miquel knikte. 'Tuurlijk, ik heb mijn vriend en zus ook nodig. Maar jou ook. Voor altijd.'
|
|
|
Post by Madjic on Dec 20, 2007 23:00:04 GMT 2
William keek even verbijsterd naar Shirie. "Aha... Je weet dat... laat maar." Hij schudde zijn hoofd. Hij had het niet zo op de engelsen, net zo als alle Welche mensen.
Carmen glunderde even en keek toen naar Joey en Tyra. "Horen jullie dat? We zijn heel belangrijk voor hem." Zei ze vrolijk en keek Miquel weer aan. "En dat vind ik... heel leuk." Ze sloeg haar armen om hem een en duwde zichzelf dicht tegen hem aan.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 20, 2007 23:03:40 GMT 2
Shirie lachte. 'Wat? Sorry, ik ben gewoon half Engels, half Cubaans. Kan ik niet helpen. Meestal merk je er niks van, tensij ik engels meot praten. Dan heb ik opeens een extreem accent. Vreselijk.'
Miquel trok haar dicht tegen zich aan. 'Je moest eens weten hoe belangrijk julie voor mij zijn,'fluisterde hij.
|
|