|
Post by Madjic on Dec 20, 2007 23:08:19 GMT 2
William schudde zijn hoofd. "Nee niets. Ne pas important." Hij grijnste breed en lachte toen. "Wow, dat klopte echt voor geen meter wat ik net zei."
Carmen keek even bedenkelijk. "Miquel..." Ze hield de hand met de ring voor zijn neus. "Ik denk dat ik al wel een vaag vermoeden had." Ze keek zelf naar de ring en haar ogen begonnen weer te glinsteren.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 20, 2007 23:11:47 GMT 2
Shirie lachte. 'Neej, het klopte inderdaad niet. Maar ik zeg maar niks, ik spreek gewoon veel te veel talen.' Ze liet zich lekker tegen hem aanzakken en sloot haar ogen.
Miquel lachte. 'gelukkig maar. En eht feit dat deze drie mafkezen blij voor me waren, maak alleen maar dudielijk heoveel zij ook om mij geven.' Hij zoende Carmen en streelde haar gezicht.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 20, 2007 23:26:39 GMT 2
"Kom slaapkopje, zitten." William tikte Shirie op haar schouder en gebaarde naar de andere. "Ze zijn de enigste die staan."
Carmen zoende hem terug. "Ik wou dat ik hezelfde kon zeggen." Ze glimlachte en keek even naar Roc. Deze haalde zijn schouders op. "Wat zou jij doen als Xander zei dat hij met zijn vriendin ging trouwen?" Carmen trok een wenkbrauw op. "A, dat doet hij niet... denk ik. B, dan... word hij al vermoord door mijn ouders, dus ik hoef dan niets te doen."
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 20, 2007 23:44:18 GMT 2
Shirie alchte. 'ik lig gewoon lekker tegen jou aan, waarom mag dat nou niet? Zo flauw.' Ze schoof een eindje bij hem vandaan en leudne achterover op haar ellebogen.
Joey kuchte luid. 'Pardon? Zouden wij niet om jou geven?' Hij keek nar Tyra. Die draaide beledigd haar hoofd weg. 'Volgens mij vind ze ons niet lief, Joey.' Miquel lachte en tro Carmen nog dichter tege zich aan.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 20, 2007 23:49:20 GMT 2
"Maar dat mag wel, natuurlijk mag dat." Wlliam pakte haar hand en trok haar weer naar zich toe. "Kom hier jij!"
Carmen richte haar ogen op. "Dat zei ik niet. Miquel zei dat hij blij was dat jullie blij voor hem waren, zmaar ik doelde niet op zijn drie mafkezen, maar op mijn drie mafkezen."
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 20, 2007 23:55:31 GMT 2
Shirie leit zich rustig omtrekken en vleidde zich weer lekker tegen hem aan. 'Jij ligt echt super lekker. En je ruikt lekker.' Ze glimlachte.
Miquel knikte en kuste haar voorhoofd. 'Dat wou ik ook. Ik snap neit waarom ze dat neit kunnen. I bedoel.. zo vreselijk ben ik toch neit? Het gaat er toch om dat je gelukkig wordt?' Joey keek Tyra even aan. Hij dacht diep na, maar Tyra antwoordde verlegen naar haar hadnen kijkend: 'Misschien zij wij niet jouw drie mafkezen, maar we zijn wel blij voor jou.'
|
|
|
Post by Madjic on Dec 21, 2007 0:40:02 GMT 2
William lachte. "Je bent echt gestoord he?" Hij sloeg zijn armen om haar heen en rook aan haar haar. "Hm... nee das de shampoo denk ik."
Carmen keek eerst naar Miquel en knikte. "Ja, zeg dat maar tegen hen. Maar een momentje." Ze maakt zich los uit Miquels armen en gaf Tyra toen een knuffel. "Dank je, dat betekent veel voor me."
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 21, 2007 23:26:35 GMT 2
Shirie knikte. 'Vind je het erg?'ze gimlachte naar hem, een mengeling tussen verleding en speelsheid. ze nestelde nog wat dichter tegen hem aan.
Miquel glimalchte leifdevol. 'Als je eens wist hoe blij ik ben dat jullie het goed kunnen vinden...' Tyra beantwoordde de knuffel en glimalchte stralend naar haar. 'HEt is gewoon de waarheid. Je mag weten dat je belangrijk voor ons bent, toch Joey?' Joey knikte en aaide Carmen ovr haar hoofd. 'Inderdaad.'
|
|
|
Post by Madjic on Dec 22, 2007 14:42:35 GMT 2
William lachte. "Nee hoor, natuurlijk niet." Hij streek even een beetje door haar haar. "Maar goed, wt jij de laatste toijd allemaal uitgespookt?"
Carmen glimlachte zwak. "Dank je." Haar ogen werden vochtig en een trok sprong eruit. "He verdorrie." Ze veegte de traan weg. "Je hebt me aangestoken Tyra." Lachte ze terwijl ze zch weer terug liet vallen bij Miquel.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 22, 2007 15:50:39 GMT 2
Shirie haalde har schouders op. 'Ik zag je een paar dagen geleden nog. Een paar schooldagen geleden.. dus eigenlijk neit zoveel. Twee trainingen, wat schoolwerk, beetje kloten. En jij?'
Tyra lachte en snikte opnieuw. Miquel glimalchte en trok haar nog dichter tegen zich aan. 'Dat geeft toch niet? Ik ben het werl gewend dat meisjes op deze manier tonen wat belangrijk voor ze is.'
|
|