|
Post by Madjic on Dec 22, 2007 16:16:48 GMT 2
William schudde zijn hoofd. "Eigenlijk helemaal niets. Ook een beetje schoolwerk... nieuw liedje geschreven." Hij glimlachte naar haar.
Carmen lachte terwijl er een nieuwe traan over haar wang gleed. "Wow, dit is echt nieuw voor me. Misschien ben jij dat gewend, maar ik dus helemaal niet."
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 22, 2007 16:20:21 GMT 2
'Laat eens horen!' Shirie kwam overeind en glimlachte naar hem. 'Ik wel spelen als je een stukje neuried....'
Miquel lachte en kuste haar teder op de mond. Hij duwde zacht haar gezicht ringtingTyra, die nu met haar handen voor haar gezicht zat te huilen, stralend glimlachend naar hen. Hij grinnikte. 'Ik ben eht gewend,'zei hij zacht.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 22, 2007 16:49:25 GMT 2
William schudde zijn hoofd en lachte. "Nee, misschien als ik mijn gitaar heb en als er niet zoveel mensen zijn."
Carmen glimlachte en gaf hem zacht een por. "Gaf haar troosten of zoiets." Ze veegde haar tranen weg. "Wat stom, ik ben nog nooit zo gelukkig geweest en het vocht stroomd mijn lichaam uit."
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 22, 2007 16:55:30 GMT 2
Shirie grinnikte. 'Ik had een leid geschreven voor Devon, omdat ik zo verbaasd was wat hij voor June voelt. Hij zei dat het wel erg zijn gevoel beantwoordde. Wil je het horen?' Ze pakte een bruin kraaltje van haar armband en tikte erop met haar toverstok. Het kraaltje veranderde in haar gitaar en ze stak haar toverstok weer weg.
Tyra lachte. 'Ik hoef neit getroost te worden! Ik ben gewoon.. ik ga een slechte getigen zijn, Mik, ik de hele tijd staan huilen,'lachte ze, terwijl Joey zijn armen weer stevig om haar heen sloeg. MIquel schudde zijn hoofd. 'Wel nee zus, het komt wel goed.'
|
|
|
Post by Madjic on Dec 22, 2007 17:21:13 GMT 2
William knikte. "Is goed, rock it baby!" Zei hij grijnzend.
Carmen gaf Miquel gelijk. "Dan hebben de mensen maar ongelovelijke pech!"
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 22, 2007 17:37:28 GMT 2
Shirie lachte. Ze streek even een accord aan en begon toen te spelen. Ze speelde al tien jaar gitaar, en begon emt zuivere stem te zingen.
'It was so easy that night, should had been strong, yet I lied. Nobody gets me like you. I know evrerything changes, All the city's and faces. But I know, how I feel about you.
Can we bring Yesterday, back around. Cause I know, how I feel, about you now. I was dumb, I was wrong, I let you down. But I know how I feel, about you know.'
Ze speelde nog even verder en lachte naar hem. 'Wat vind je?'
Tyra knikte glimlachend en Joey trok haar dicht tegen zich aan. 'Je bent ook wel super lief jij, he?'lachte hij. Miquel knikte vertederd en grijsnde naar Carmen. 'Het komt vast wel goed.'
|
|
|
Post by Madjic on Dec 22, 2007 18:29:03 GMT 2
William glimlachte. "Prachtig, al snap ik sommige gedeeltes niet." Hij lachte. "Dat zal wel niet aan mij besteed zijn."
Carmen knikte. "Hoe kan het anders? Behalve dat mijn ouders binnen vallen ofzo..." Ze zweeg even en keek naar Roc. Deze las haar gedachte en schudde zijn hoofd. "Rose, als je wilt dat hij dat doen, dan kun je het echt vergeten."
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 22, 2007 20:12:21 GMT 2
Shirie lachte. 'ACh, het is gewoon wat tussen Devon en mij. Ik ken hem echt al heel lang en we hebben een redelijke geschiedenis samen. Ik kan zijn gedcahten vaak genoeg lezen. Volgens mij gaat hij dit leid ooit nog eens gebruiken.' Ze streek weer over de snaren, denkend of ze een ander nummer zou gaan spelen.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 22, 2007 20:13:31 GMT 2
Shirie lachte. 'ACh, het is gewoon wat tussen Devon en mij. Ik ken hem echt al heel lang en we hebben een redelijke geschiedenis samen. Ik kan zijn gedcahten vaak genoeg lezen. Volgens mij gaat hij dit leid ooit nog eens gebruiken.' Ze streek weer over de snaren, denkend of ze een ander nummer zou gaan spelen.
Miquel keek vragend van Roc naar Carmen. 'Ik geloof dat ik hier iets mis... maar maak je maar geen zorgen. Je bent super veilig. Op onze bruiloft zitten ook mijn broers en mijn vader... je ehbt ze ontmoet. Denk je dat ze iemand mijn.. onze dag laten verpesten? Je weet wat mijn vader van je vind.'
|
|
|
Post by Madjic on Dec 23, 2007 2:43:20 GMT 2
Wiliam aarzelde even. "Mag ik eens? Misschien weet ik wel een nummertje." Hij glimlachte. Hij twijfelde nog even of hij zijn nieuwe zou spelen, want hij wist niet of hij die al helemaal kende.
Roc keek naar Carmen en esloot maar voor haar te spreken. "Ellena en Derrin Loir zijn heel trots en vrij ouderwets. Carmen dacht net na over het... je weet wel, aan de ouders om de hand van hen dochter vragen." Carmen zuchtte en schudde haar hoofd. "Maar dat gaat niet gebeuren. Want A, dan zullen ze toch weigeren. En B, het liefste zou ik ze er helemaal niet bij willen bestreken, gewoon helemaal uit mijn leven bannen."
|
|