|
Post by greenlightning on Dec 24, 2007 14:21:20 GMT 2
Shirie glimlachte en stak hem haar gitar toe. 'Maak me gek,' glimalchte ze.
Miquel dacht even na. 'Daar is mijn familie ook erg over, maar er is weinig wat ik kan doen. Ik bedoel, ik laat me neit tegenhouden door jouw ouders... Ik wil het ze best vragen, wat hun antwoord ook zijn mag.'
|
|
|
Post by Madjic on Dec 24, 2007 17:46:57 GMT 2
William grinnikte en pakte de gitaar aan. Hij sloeg een snaar aan en dacht even na. "Moment, even bedenken hoe hij ook al weer gaat."
Carmen schudde haar hoofd. "Nee, ik wil niet dat ze iets hierover weten. Tot het te laat is tenminste. Pas na dit hele gebeuren mogen ze er iets over weten."
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 24, 2007 19:53:15 GMT 2
Shirie glimlachte. 'Ik heb alle tijd. Denk jij maar lekker na.' Ze leit zich op haar rug vallen en sloot haar ogen.
Miquel haalde zijn schouders op. 'Het zal toch nog wel even duren, laten we hopen dat je eht al die tijd geheim kan houden.'
|
|
|
Post by Madjic on Dec 24, 2007 20:42:28 GMT 2
William dacht even na en sloeg toen glimlachent de snaren aan. Everybody wants to be loved Every once in a while We all need some one to hold on to Just like a helpless child Can you whisper in my ear Let me know it's alright
It's been a long time coming down this road And now I know What I've been waiting for And like a lonely highway I'm trying to get home Loves been a long time coming
You can love for a lifetime You can love for a day You can think you got everything But everything is nothing when you trow it away Then you look in my eyes and I have it all once again
It's been a long time coming down this road And now I know What I've been waiting for It's like a lonely highway I'm trying to get home Loves been a long time coming
Didn't know I was lost Till you found me uh huh Didn't know I was blind But now I see
Can you whisper in my ear let me know it's alright
It's been a long time coming down this road And now I know What I've been searching for It's been a long long highway And now I see Loves been a long time O been a long time Loves been a long time coming... Carmen beet op haar lip en knikte. "Ja... dat zal een hele taak zijn." Ze keek even naar Shirie en William toen ze opnieuw hun muziek hoorde. Ze glimlachte toen ze de tekst hoorde en legde haar hoofd tegen Miquel aan.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 24, 2007 21:02:40 GMT 2
Shirie kwam weer overeind en keek hem aan mt glinsterende ogen. 'Dat was geweldig,'zei ze zacht en glimalchte.
Miquel kuste haar voorhoofd en glimalchte tevreden. 'Dat gaat wel lukken. Als ze je ring neit zien...'
|
|
|
Post by Madjic on Dec 24, 2007 21:15:34 GMT 2
William knikte en glimlachte. "Dank je... Het was niet de nieuwe, die ken ik nog niet uit mijn hoofd." Zei hij ongegeneerd.
Camen keek naar haar ring. "Maar ik wil hem wel omhouden..." Ze glimlachte. "Ik ben er te trots op."
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 25, 2007 14:06:15 GMT 2
Shirie grinnikte. 'geeft niet. Mijn nieuwste liedje was die ene die ik net zong, maar ik heb nog eena andere, voor ik met Tom ging. Het is.. beetje vreemd, maar wel ech mijn muziek. Wil je eht horen?'
Miquel straalde. 'Ik wil ook niets liever dan dat je hem omhoudt,'zei hij en sloot zacht haar hand, zodat ze hem neit eens af kon doen. Tyra snikte opnieuw en Joey trok haar weer alchend tegen zich aan.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 25, 2007 15:13:13 GMT 2
William knikte en gaf haar de gitaar terug. "Always! Swing it, Rock it and blow my head off!" Riep hij lachent.
Carmen glimlachte naar hem, ze zag Tyra noch Joey niet meer. "Dan hou ik hem gewoon om. Ik kan me niemand bedenken die me zoiu verraden aan mijn ouders. Zelfs Xantu zou dat niet doen."
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 25, 2007 17:12:25 GMT 2
Shirie alchte en nam hem weer aan. Ze sleog wat accoorden aan en speelse in een rustiger tempo dan het vorige nummer.
'For ever and ever, live is now or never. For ever never comes around.
People love to let it go.
For ever and ever, live is now or never. Don't ever let them slow you down.
You never see me again. So now it's gonna cry for you. You never see me again no matter what you do.'
Ze glimalchte. HEt voelde niet langer zo, zelfs niet als ze eht vol passie zong.
Miquel lachte. 'Noem je je broertje zo? geen wonder dat eht niet klikt tussen jullie.'
|
|
|
Post by Madjic on Dec 26, 2007 1:06:24 GMT 2
William glimlachte en klapte zachtjes in zijn handen. Hij besloot maar niet te praten, geen idee wat hij zou moeten zeggen.
Carmen lachte. "Nou zeg! Ik noem hem juist zo omdat het steeds beter klikt. Hij houd zijn mond en ik hou de mijne. Leek ons wel een eerlijke deal."
|
|