|
Post by CherryOnTop on Dec 23, 2007 18:07:56 GMT 2
Alex krabbelde overheid met wat enige moeite, uiteindelijk stond hij rechtop "Zwaartekracht, beter dat je dat hebt dan ineens in de lucht te zweven" Shinami zou hij nog wel terugpakken, op de een of andere manier. Shinami grijnsde breed "Ja, Alex wilt vast ook wel mee"
Bill knikte "Jep, voor Shirie, eerst een ketting met haar naam, dan een cadeaubon van 50 galjoenen voor zwerkbal spullen en dan nog meer en hij durft zelfs een van zijn favoriete petjes weg te geven!'
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 23, 2007 18:20:31 GMT 2
Ze grinnikte terwijl ze even naar de lucht keek. Daarna stond ze stil. "tuurlijk wil je mee" Zei ze tevreden. "Zullen we anders even aan de kant gaan zitten?" Ze keek beide vragend aan terwijl ze haar muts goed op haar hoofd zette.
"Je bent gek man. Je moet haar liefde geven, geen spullen" Ze rolde met haar ogen. "Liefde is het mooiste geschenk wat je meisjes kunt geven" Ze keek naar Bill en schudde haar hoofd. Ze schaatste zonder moeite naar de kant. [b"Wat jij Tom?"[/b] Ze grinnikte.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 23, 2007 18:24:13 GMT 2
"Is goed" Met een beetje moeite kwam Alex uiteindelijk bij de kant aan om daar neer te ploffen. "Ik wil natuurlijk wel mee" Shinami schaatste soepel naar de kant en plofte ook neer in de sneeuw.
"Pff...maar meneertje Tom is gewoon wat moeilijk daarin, het was bijna uit als Shirie hem geen tweede kans had gegeven om zijn gevoelens te laten zien wat hij voor haar voelt" Tom sloeg zijn armen over mekaar en keek mokkend weg, maar Bill had wel gelijk. "Sara krijgt genoeg liefde, af en toe een cadeautje en daarmee zijn we beiden blij" zei hij met een glimlach
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 23, 2007 18:28:00 GMT 2
Ze schaatse naar de kant, en liet zich net zoals Shinami in de sneeuw ploffen. "Hehe" Zei ze met een grijns. Ze legde haar handen in haar schoot. "Jingle Bells, Jingle Bells Jingle all the way" Ze bewoog wat heen en weer.
"Aha, zo doe je dat dus fout" Ze knikte. Daarna keek ze naar Bill. "Kijk, dat is ook goed. Maarja, de ene relatie is de andere niet" Ze zwaaide even naa Teresia. Die terugzwaaide. Ze keek daarna weer naar Bill en Tom. "Ze is mijn beste vreindin, dus daarom" Ze grinnikte.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 26, 2007 14:27:49 GMT 2
"Kerstliedjes zingen, geweldig, ow..het nieuwjaarsbal, ik wou dat ik iemand had om mee te gaan" zei Shinami zuchtend. Alex zei niks, hij wist dat hij niet al te veel vrienden had en wou het erop houden dat deze zijn vrienden bleven. Laat staan dat hij iemand zou vragen.
"Wie is je beste vriendin?' vroeg Tom die niet meer naar de sneeuw keek of naar Bill. Hij keek nu naar haar met een vragend gezicht. Bill glimlachtte enkel maar zei niks meer omdat hij keek naar een vogeltje dat op het ijs zat.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 28, 2007 12:28:00 GMT 2
"Shinami, je mag met mij mee" zei Teresia lachend. Ze keek haar onschuldig aan. "Ik weet nog niet, ik heb nog niemand om eerlijk te zijn" Ze dacht even na. De uitnodigingen zouden anders wel komen.
"Shirie" Ze grinnikte. "Was je net in slaap gevallen?" Ze beet zachtjes op haar lip. "En Teresia natuurlijk" Ze pakte weer wat sneeuw en maakte er een bal van. Ze rolde deze even door het sneeuw.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 28, 2007 14:39:42 GMT 2
"Ik zie ons al aankomen, beiden in een prachtige jurk, hand in hand en dan ineens de hele zaal die je aanstaart" zei ze lachend. Alex keek van de een naar de ander en mompelde iets dat leek op 'mafkezen'
"Ja,ik sliep toevallig" zei Tom zeer eigenwijs, ookal was dat niet zo. "Tom, niet zo eigenwijs doen" "Waarom? Ik ben wel ouder!" Bill grinnikte "Ja,maar ook niet zoveel minuten!'
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 28, 2007 16:01:15 GMT 2
"Ja, en? Leuk, ik zie het al voor me" Ze stak haar arm uit en deed die zacht heen en weer. "Geweldig die gezichten" Grinnikte ze terwijl ze naar Alex keek "Jaloers?" Ze gaf heme en zacht duwtje.
"Jullie zijn beide echt heel erg!" Ze kwam oevreind. "Ik ga even naar hun toe oké?" Ze keek even naar beide, maar zonder ook maar antwoord te krijgen schaatste ze-of probeerde ze- naar Teresia, Alex en Shinami toe.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 28, 2007 18:33:00 GMT 2
"Nee, ik vindt het eerder maf als jullie dat gaan doen" zei hij met een lichte grijns. Hij viel net niet om. Shinami grinnikte "Als we geen date krijgen doen we dat toch gewoon?"
Bill en Tom haalde hun schouders op, Tom was de ergste van de twee. "Waag het!" Tom had een sneeuwbal achter zijn rug verstopt.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 29, 2007 11:17:55 GMT 2
"Nee" ze keek streng nar Alex. Maar toen met een glimlach naar Shinami. "Ja, dat kunnen we inderdaad wel doen" Ze beet op haar lip en grinnikte. Tatyanna kwam vallend neer op de kant. "Ik ben er!" Ze grinnikte en keek naar Shinami en Alex. Teresia keek om naar Tatyanna en grinnikte. "Heey, we hebben net wat besloten. Als jij geen date vind, mag je met Alex" Ze lachtte terwijl ze naar Alex keek.
|
|