|
Post by CherryOnTop on Dec 29, 2007 16:23:22 GMT 2
Alex protesteerde eventjes en zei "Mag ik niet zelf kiezen?' maar hij lachtte wel. Eigenlijk maakte het hem niks uit met wie hij zou gaan. Shinami kwam niet meer bij aangezien Alex het niet echt had op feesten. Ze had hem nog net naar het gala kunnen trekken van de vorige keer, alleen.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 29, 2007 20:06:10 GMT 2
Tatyanna werd helemaal rood. "Hij moet het zelf weten toch?" Ze keek even naar Alex. "Maar het lijkt me leuk om te gaan met je" Ze grinnikte terwijl ze haar armen over elkaar deed. "Dan is dat geregeld!" Zei Teresia en keek lachend naar Shinami.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 30, 2007 17:55:51 GMT 2
"Ehm.. ehm" mompelde Alex die nu totaal niet meer wist wat hij moest antwoorden. Shinami zuchtte, soms was Alex gewoon een hulpeloos geval. "Ik weet wel dat hij graag wil, want hij is nu te verlegen om iets te zeggen" Alex gezicht vertrok eventjes maar hij kreeg snel weer een fatsoenlijk gezicht. "Je moet je mond eens houden Shinami"
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 30, 2007 18:27:54 GMT 2
Tatyanna grinnikte, en Teresia kwam niet meer bij. "Maar Alex, ja ik zou graag met je willen gaan. Als jij dat ook leuk vind" Tatje keek heel even over het ijs heen. Ze pakte wat ijs en pleurde dat in Teresia haar gezicht. Teresia hield meteen op en kwam oevreind. "Sorry, sorry" veronschuldigde Terees zich.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 30, 2007 19:14:47 GMT 2
Alex knikte, natuurlijk vondt hij dat wel leuk. "Afgesproken, maar dan moet ik nog zorgen voor een pak" Shinami keek hem even aan "En ik denken dat je die al had!" zei ze verbaast. "Ik moet ook nog een jurk halen"
(vermoord kleine kinderen die pijlen afschieten)
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 30, 2007 19:37:18 GMT 2
Tatyanna grinnikte. "Ja, ik zoek dan ook maar voor een leuke jurk." Ze knikte. Ze had genoeg jurken, maar ze moesten goed genoeg zijn voor een gala, en dat waren ze niet. Ze beet op haar lip. Teresia sprong overeind. "Ja, een jurk!" Zei ze verbaasd. "Die moet ik ook nog. Maar dat komt wel" Ze ging weer zitten.
(Gooit stenen, yeah xD)
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 30, 2007 20:20:07 GMT 2
Alex keek naar Teresia "Aha, er is er eentje wakker" Hij bedoelde dat ze niet meer lachtte en ineens iets beseft had. "Dan denk ik dat het beter is dat jullie drieën maar samen gaan" Shinami knikte, ze had er onwijs veel zin in.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 30, 2007 20:23:50 GMT 2
Tatyanna grinnikte. "Nee, dat vind ik zileig Alex" Ze trok een pruillipje. "Helemaal alleen, zonder iemand. Nee dat sta ik niet toe" Ze grijnsde terwijl ze in de sneeuw ging liggen. Teresia grinnikte. "Hij red het wel hoor" Zei ze zachtjes.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 31, 2007 13:51:49 GMT 2
"Ik bedoelde naar de winkels om een jurk te zoeken, had ik erbij moeten zeggen" Alex schudde zijn hoofd eventjes en maakte een kleine sneeuwbal die hij in de sneeuw legde gevolgt door eentje die erbovenop kwam. Het moest een soort sneeuwpop worden. "Heb je wel iets voor een gezicht?' Shinami begreep wat Alex aan het maken was en hij knikte. Twee steentjes, een takje en twee takjes voor de armen.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 31, 2007 17:43:18 GMT 2
"Oke sorry" Tatyanna trok een pruillipje. Ze keek naar de sneeuwpop die gemaakt werd, het was dan wel niet zo groot, maar wel lief. Teresia keek even naar het meer en stond op. Ze schaatste een eindje, en kwam toen terug. Ze had zien om een paar trucjes te doen.
|
|