|
Post by CherryOnTop on Jan 1, 2008 15:06:31 GMT 2
"Sorry? Hé? Waarvoor?" Alex keek verbaast naar Tatyanna, waarvoor sorry? Hij grinnikte wel toen hij nog net een aantal secondes haar pruillipje zag. De mini sneeuwpop stond in de sneeuw. Nu kwam hij overeind "Waarom kan ik niet zo goed schaatsen?"
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jan 6, 2008 14:18:57 GMT 2
Ze keke even naar Alex. "Hmmm, lekker weetje koekepeertje" Ze ze en om dat woordje moest ze lachen. Ze keek even naar Terees. "Ze doet het al van jongs af aan" Zei Tatyanna tegen Alex. "Maar ze is goed ja" Zei ze knikkend.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jan 6, 2008 14:31:59 GMT 2
"Vandaar! Als ik goed kon schaatsen was ik nu aan de andere kant van het meer, áls ik het goed kon" zei Alex zuchtend. Hij ging weer in de sneeuw zitten en toverde zijn schaatsen weg en kreeg zijn schoenen ervoor terug. Shinami schudde haar hoofd "Heb je er nu al genoeg van?' maar Alex schudde zijn hoofd.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jan 6, 2008 14:36:49 GMT 2
"Jij wel" zei ze terwijl ze naar Shinami keek. Haar blik dwaalde af naa rhet ijs en daar keek ze even naar. "Vinden jullie het niet jammer om alleen te zijn met kerst enzo?" Ze keek even van Alex naar Shinami en beet kort op haar lip.
|
|