|
Post by melien on Jul 15, 2007 19:59:42 GMT 2
"Dat vind ik nou is een goed plan." zei Elvira giechelend. Ze kon de giechelbui niet meer onderdrukken.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 15, 2007 20:30:52 GMT 2
"Okey, afgesproken. Ik laat je nooit meer los." Roc deed alsof hij van een gedachte schrok. "Maar hoe moeten we dan eten? Ow wacht, ik vraag wel of iemand smorgen, smiddags en savonds eten komt brengen. Ja, zo gaat dat wel werken!" Hij lachte.
|
|
|
Post by melien on Jul 15, 2007 20:44:25 GMT 2
"En als we het nou gewoon figuurlijk opvatten in plaats van letterlijk? Dan komen al die moeilijkheden, zoals eten en lessen volgen en naar de wc gaan en gaan slapen, er niet bij kijken." zei Elvira. Nog steeds giechelend en met twinkelende ogen.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 15, 2007 21:08:31 GMT 2
Roc keek Elvira nepverbaast aan. "Eten, iemand brengt het. Lessen, niet belangrijk als ik bij jou kan zijn. Wc, ja das problematisch. En slapen kan zo wel." Hij legte zijn hoofd tegen die van ELvira. "Kijk ligt... zit heerlijk." Hij richte zijn hoofd op en grijnste breed.
|
|
|
Post by melien on Jul 15, 2007 21:24:13 GMT 2
Elvira hield de gichelbui nu al helemaal niet meer binnen. Ze kwam niet meer bij van het liggen. "Jij..." verder kwam ze niet. Een nieuwe lachbui overviel haar.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 15, 2007 21:38:02 GMT 2
Roc grinnikte. "Ik wat? Ik ben slim, aardig, helemaal geweldig." Hij grijnste breed. "Ik, even serieus. Wat ben ik?" Hij kon, ondanks dat hij serieus wolde zijn, een brede girjns niet onderdrukken.
|
|
|
Post by melien on Jul 15, 2007 21:47:04 GMT 2
Elvira stopte zo goed mogelijk met lachen. Toen dit min of meer gelukt was opende ze haar mond om te praten. "Jij bent af en toe niet serieus genoeg." zei ze. "En je bent van mij." voegde ze er nog lachend aan toe. Ze gaf hem een kus nadat ze de woorden had uitgesproken. Ze zou het niet anders gewild hebben.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 15, 2007 22:01:02 GMT 2
Roc schudde zijn hoofd. "Ik kan best serieus zijn, wil je dat ik serieus ben?" Hij hield zijn hoofd schuin. "En ik ben alleen van jou, als jij ook van mij bent."
|
|
|
Post by melien on Jul 15, 2007 22:06:46 GMT 2
Elvira keek hem in de ogen. "Forever." zei ze alleen maar. Haar hart zou voor altijd hem toebehoren. Dat wist ze gewoon.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 15, 2007 22:23:11 GMT 2
Roc gaf haar een kus op haar wang. "Mooizo. Dan ben ik voor altijd de jouwe, mijn hart zal altijd voor jou zijn." Je zou kunnen zeggen dat het erg overhaast was om altijd te zeggen. Roc wist dat Carmen hem boos had aangekeken als ze het gehoort had. Maar dat maakte hem nu niets uit.
|
|