|
Post by melien on Jul 12, 2007 11:24:55 GMT 2
Voor de tweede keer die avond liep Elvira weer buiten. Ze had heel erg uit gekeken naar het gala maar nu wilde ze alleen nog maar alleen zijn met Roc.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 12, 2007 11:37:20 GMT 2
Roc keek naar het meer, waar de maan en de sterren prachtig op weerspiegelt werden. Met een hand had hij Elviras hand vast en de andere had hij vrij. In zijn hoofd vormde zich de zin: 'Je gaat me er toch niet weer in gooien he?'. Maar hij vond het niet echt gepast, dus hield hij het voor zich. "Ik vind die zeker zo leuk en geweldig als de hele avond in de grote zaal zijn." Zei hij zacht en keek Elvira aan.
|
|
|
Post by melien on Jul 12, 2007 11:42:06 GMT 2
"Leuker." zei ze zachtjes, op dat moment wist ze zeker dat het waar was. Ze keek in Roc's ogen. Ze verdronk er bijna in. Een prettig soort verdrinken.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 12, 2007 11:46:02 GMT 2
Roc glimlachte en gleed met de rug van zijn wijsvinger, van zijn losse hand, langs Elviras wang. "Deze avond is te kort om te verspillen om bij andere te zijn, terwijl ik hier bij jou kan zijn."
|
|
|
Post by melien on Jul 12, 2007 11:52:00 GMT 2
Elvira's vrije hand ging naar Roc's hand. "Helemaal mee eens." fluisterde ze terwijl ze nu ook zijn andere hand vast had.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 12, 2007 11:55:18 GMT 2
Roc lachte zacht. "Twee handen voor het meisje waar ik van houd." Fluisterde hij en kuste haar op haar mond.
|
|
|
Post by melien on Jul 12, 2007 11:57:24 GMT 2
Elvira kon niet meer antwoorden. Toen ze dat wilde doen voelde ze namelijk Roc's lippen op e haare. Ze sloot haar ogen en kuste hem terug. Een van haar handen ging nu naar zijn haar en ze ging dichter bij hem staan.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 12, 2007 12:06:35 GMT 2
Roc legte zijn nu vrije hand op Elviras heup. Hij vergat alles en iedereen waar hij zich zorgen om zou moeten maken. Zijn wereld verkleinde tot dit gedeelte van het strand, een beetje water en Elvira. Met Elvira als zijn zon, maan, sterren en zijn zuurstof. Zonder haar was er in zijn wereld geen leven mogelijk.
|
|
|
Post by melien on Jul 12, 2007 12:31:07 GMT 2
Elvira dacht nergens meer aan. Behalve aan Roc. Het feit dat ze een onbekende halfbroer had vergat ze. Mariel, vergat ze. De wereld om haar heen, vergat ze. Ze vergat het gala zelfs, en hoe zenuwachtig ze was geweest.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 12, 2007 13:19:06 GMT 2
Roc had geen idee hoelang ze daar nu al stonden. Naar zijn idee kon het al wel een uur zijn. Uiteindelijk verbrak hij de kus en streek Elvira over haar haar. "My love, my everlasting star." Fluisterde hij liefkozent.
|
|