|
Post by melien on Jul 12, 2007 23:40:33 GMT 2
Elvira zette een pruillipje op. Dat vond ze niet eerlijk dat hij de toren van Griffoendor niet in mocht. Toen hij haar optilde moest ze lachen. "Zet.. me... neer." zei ze lachend. Toen bedacht ze zich echter. Ze sloeg haar armen om zijn nek en gaf hem een kus. (ze is alweer gestopt met lachen hoor XD)
|
|
|
Post by Madjic on Jul 12, 2007 23:46:35 GMT 2
Rov gooide Elvira heeft even en een klein stukje de lucht in. Snel liet hij haar los en plaatste zijn handen onder haar kont. Zo kon hij haar omhooghouden. "Hm, even denken. Jou neerzetten.... Hm.... Nee." Hij grijnste en keek Elvira speels aan.
|
|
|
Post by melien on Jul 12, 2007 23:50:47 GMT 2
Elvira keek hem boos aan. Dat hield ze echter niet al te lang vol. "Dan niet hea." zei ze glimlachend. Ze hadd er spijt van dat ze uitgerekend die hakken aan had getrokken en dit was ook wel even prettig. Ze keek naar boven, naar de sterren hemel. "Weet je dat er eigenlijk best veel sterren te zien zijn vandaag?" zei ze afwezig tegen Roc terwijl ze naar de sterren (oftewel gwoon zonnen heel erg ver weg XD *heeft opgelet bij natuurkunde*) keek.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 12, 2007 23:53:28 GMT 2
Roc knikte. "Alleen nog een volle maan en dan zou het romantische avondje perfect zijn." Hij keek naar de halve maan. "Jammer." Lachte hij en keek weer naar de sterren. (*Is Dragon Heart aan het kijken*) "Hey, Draco is heel mooi te zien vanavond."
|
|
|
Post by melien on Jul 12, 2007 23:55:43 GMT 2
Elvira keek verward naar Roc. "Draco?" vroeg ze verward. Waar had hij het in hemels naam over? (*vraagt zich hetzelfde af als Elvira*)
|
|
|
Post by Madjic on Jul 12, 2007 23:58:47 GMT 2
Roc lachte. "Ik kan het je wel laten zien, maar dan moet ik je loslaten. Dus het is een dilemma... jou zo vast blijven houden of je de sterren laten zien." Hij deed alsof hij na dacht. "Ik laat je wel los, mijn armen beginnen uitgerekt te voelen." Hij zakte door zijn benen tot Elvira de grond kon raken met haar voeten, daarna liet hij haar los. "Zo." Hij glimlachte. "Weet je waar de grote beer zit?"
|
|
|
Post by melien on Jul 13, 2007 0:02:07 GMT 2
"Ja, daarzo, boven de kleine beer." (I like natuurkunde^^) zei ze terwijl ze naar de grote beer wees. Ze was geen centimeter verder bij Roc vandaan gaan staan en dat was ze dus ook absoluut niet van plan. Ze stond daar wel goed. Ze leunde lichtjes tegen hem aan terwijl ze op een antwoord wachtte.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 13, 2007 0:15:01 GMT 2
Roc sloeg een arm om Elvira heen en met de andere pakte hij haar andere, wijzende, hand vast. "Als je nu een een klein beetje naar links gaat..." Hij bewoog haar hand een klein beetje naar links. "Daar, zie je die heldere ster? Dat is de staart. Als je nu schuin naar ondergaat kom je nog een heldere ster tegen." Weeg bewoog hij haar hand. "En dan naar rechts, 2 heldere sterren een eindje van elkaar af. En dan weer naar boven, zo met een bochtje om de grote beer heen. En dan spiltst hij eigenlijk op in twee takken, die heldere ster daar is de kop. En die andere is een poot." Hij had de hele tijd haar hand mee bewogen. "Uhm... snap je het?" (Zo niet img295.imageshack.us/img295/8489/150pxdracoconstellationqk7.png Hij is wat anders dan Roc vertelde, maar het komt op het zelde neer.... sorry ik ben verslaaft aan sterrenbeelden zoeken en Draco is mijn lievelings sterrenbeeld :
|
|
|
Post by melien on Jul 13, 2007 8:24:43 GMT 2
Nadat Roc hem had aangewezen snapte ze het. "Ja." zei ze zachtjes. Ze glimlachtte naar hem. Ze had niet verwacht dat ze nog iets zou leren tijdens het gala. Maar dat had ze wel. MAarja, ze had ook niet gedacht dat ze iets met Roc kreeg. In haar ogen weerspiegelden enkele sterren. Ze had geen flauw idee hoe lang ze al in Roc's ogen keek.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 13, 2007 16:29:07 GMT 2
Roc glimlachte een beetje verlegen. "Sorry. Ik klink nu meer als een leraar ofzo, terwijl het je misschien helemaal niets intereseerd. Een ander onderwerp... Wat doe je het liefst als je een vrije dag hebt?"
|
|