|
Post by melien on Jul 13, 2007 17:42:35 GMT 2
Elvira glimlachtte. "Op mijn vrije dagen? Nu, of in het algemeen?" antwoordde ze. Nu, dat zou bij Roc zijn zijn. In het algemeen zou het een langere zin worden.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 13, 2007 18:12:35 GMT 2
"Zo in het algemeen, wat zou je het liefste doen als je een vrije dag had." Roc grinnikte. "Waarmee kan iemand je altijd blij maken."
|
|
|
Post by melien on Jul 13, 2007 19:31:24 GMT 2
"Hmmm... Ik ga meestal naar buiten. Lezen of zwemmen ofzo." zei ze. Daar kan toch niemand je mee verassen tuthola?! Dacht ze erachteraan. Een zuct ontsnapte aan haar lippen.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 13, 2007 19:45:36 GMT 2
Roc dacht na en knikte toen. "Okey... En wat doe je allemaal als je in een vakantie bij je ouders bent? Ga je dan weg of blijf je gewoon thuis?" Hij had besloten Elvira op rap tempo beter te leren kennen.
|
|
|
Post by melien on Jul 13, 2007 20:02:05 GMT 2
Elvira dacht even na. "Meestal gaan we op vakantie. En anders ben ik wel op zweinstein of thuis. Jij?" antwoordde ze.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 13, 2007 20:05:44 GMT 2
"We gaan in de zomervakantie altijd op vakantie. Vier jaar geleden was de laatste keer dat we met z'n allen gingen." Roc glimlachte. "Nu gaan alleen mijn zusje en ik nog mee met mijn ouders. Ze vinden het wel best, anders kwam er altijd ruzie." 'Nog een vraag.' Dacht Roc. "Heb jij broers of zussen?"
|
|
|
Post by melien on Jul 13, 2007 20:14:34 GMT 2
"Ja. Een halfbroer. Ik heb alleen geen flauw idee wie dat is. Ik ben er net pas achter." zei ze lachend. Ze ging in het zand zitten.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 13, 2007 20:30:18 GMT 2
Roc ging naast Elvira zitten. "Ow... En je ouders? Gewoon nog happely ever after?" Een halfbroer? Dat moet een... schok zijn geweest. (Lang en gelukkig dus )
|
|
|
Post by melien on Jul 13, 2007 20:47:08 GMT 2
Daar moest ze even over nadenken. "Zover ik weet wel." zei ze. Ze wist het alleen niet zeker. Tenslotte had haar moeder haar ook nooit verteld dat ze een halfbroer had. "De jouwe?" vroeg ze. Ze deed har schoenen uit en groef haar voeten in in het zand.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 13, 2007 20:51:58 GMT 2
Roc haalde zijn schouders op. "Twee oudere broers, een oudere zus, een jonger zusje en 2 gelukkige ouders. Niet veel speciaals." Hij dacht even na. "Nou ja behalve dat mijn oudere broers en zus me beschouwen als onzichtbaar. Maar dat ben ik zo gewend dat het niets bijzonders is." Lachte hij.
|
|