|
Post by melien on Jul 12, 2007 14:04:05 GMT 2
Elvira opende haar ogen weer. Ze keek even in zijn ogen. Daarna legde ze haar hoofd tegen zijn schouder/borst (hoeveel kleiner is ze??). "Ik wil je nooit meer kwijt." fluisterde ze.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 12, 2007 14:30:21 GMT 2
(Hm zij is 15/16 en Roc is 18 wat denk je XD) Roc glimlachte en aaide haar nog een keer over haar haar. "Dat laat ik ook niet gebeuren. Ik laat je niets gebeuren." Hij sloeg zijn armen om haar heen. "A; vergaat de wereld, jij blijft onbeschadigt." Hij sprak zacht en keek naar het meer en dan weer naar Elvira. Al kon haar haar gezicht niet zo goed zien.
|
|
|
Post by melien on Jul 12, 2007 14:49:25 GMT 2
(ookal is ze 15: ze is al uitgegroeid ben ik ook ^^)
"Maar als nog mag de wereld niet vergaan." zei ze terwijl ze ook haar armen om hem heen sloeg (voor zover dat kan). Ze sloot haar ogen en genoot van het dicht bij Roc zijn.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 12, 2007 15:00:12 GMT 2
(Uhm.... Misa denkt dan dat ze klein beetje kliener is :S Anakin/ Roc dus, is een vrij groot persoon.)
Roc glimlachte. "Ok, dan moet de wereld nog maar even blijven bestaan. Maar wat ik bedoelde is ik je niets laat gebeuren." Hij dacht even aan Glove, die hond wist ook wel wat hij moest doen... zodra hij Elvira en Roc zag dan.
|
|
|
Post by melien on Jul 12, 2007 15:23:34 GMT 2
"Dat snapte ik." zei ze. Ze keek naar hem en glimlachtte. Het werd steeds frisser maar Elvira merkte het niet. Ze was alleen maar blij om bij Roc te zijn.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 12, 2007 15:52:39 GMT 2
Roc voelde dat Elviras armen een beetje Kous begonnen te worden. Even dacht hij na en knikte toen. Hij liet haar los en glimlachte. "Ik wil niet dat je morgen ziek word." Zei hij en deed zijn jasje uit. Hij sloeg hem om Elviras schouders en grinnikte. "Staat je prachtig."
|
|
|
Post by melien on Jul 12, 2007 23:23:08 GMT 2
Elvira keek eerst even een beetje verbaasd naar Roc. "Ik? Ziek?! Tuurlijk niet." zei ze lachend. Toen hij echter zijn jasje om haar heen sloeg voelde ze pas dat het eigenlijk best wel koud was geworden. Ze glimlachtte dankbaar naar hem. "Ik had het nog geen eens door..." mompelde ze, doelend op het feit dat het best koud was geworden.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 12, 2007 23:25:35 GMT 2
Roc knipoogte. "Maar ik gelukkig wel. Ik heb liever een vies jasje, dan een dag jou niet zien omdat je ziek op bed ligt." Hij gaf haar een kus op haar wang.
|
|
|
Post by melien on Jul 12, 2007 23:31:27 GMT 2
Elvira dacht na (ik keek ff eng *deed ak leraar na als ie denkt wat ie niet kan* XD). "Wie zegt dat een stomme verkoudheid me bij jou vandaan houdt?" zei ze uiteindelijk. Maar Roc had wel gelijk. Dat zag zij ook wel in.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 12, 2007 23:38:01 GMT 2
(Juist XD)
"Ja, maar dan word je daarna nog zieker en dan ben je er straks een hele week niet!" Hield Roc grijnzent vol. "En omdat ik toch de toren van Griffoendor niet in kom, kan ik met geen mogelijkheid bij je zijn. Dus dan kan ik je ook niet helpen beter te worden." Hij legte zijn beide handen ongeveer onder Elviras oksels en tilde haar, lachent, op.
|
|