|
Post by melien on Jul 16, 2007 22:01:47 GMT 2
"Alweer doorweekt zijn? Nee dankje. Dan ga ik liever naar binnen." zei Elvira zachtjes. Waarom moest die regen nou zo nodig weer alles verpesten (omdat ik geen inspi meer had hiero XD).
|
|
|
Post by Madjic on Jul 16, 2007 22:20:45 GMT 2
Roc keek om zich heen. Hij had helemaal geen zin om zich weer onder de andere te mengen. Zijn blik viel op het bos. "Misschien bied het bos wel bescherming tegen de regen." Hij keek haar aan. "Tenzij jij natuurlijk weer wilt dansen enzo."
|
|
|
Post by melien on Jul 16, 2007 22:24:07 GMT 2
"Dansen kun je ook in het bos, zonder muziek." zei Elvira glimlachend tegen Roc. Ze liet zijn handen los en liep naar haar schoenen toe. Die zou ze nog eens nodig kunnen hebben. Ze pakte ze op en liep weer terug naar Roc.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 16, 2007 22:30:21 GMT 2
"Ja, klopt." Roc kon zijn inpuls niet weerstaan deze keek en grijnste. Hij zakte een beetje door zijn knieen en duwde met zijn ene arm tegen de achterkant van Elviras knieen en haalde die toen omhoog. Met zijn arm/ hand ondersteunde hij haar rug. Ze tilde hij haar op. "Geen lopen voor mijn engel."
|
|
|
Post by melien on Jul 16, 2007 22:39:00 GMT 2
"En wat nou als jouw engele wel wil lopen?" vroeg Elvira op een plagende toon met een onschuldig gezicht.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 16, 2007 22:41:52 GMT 2
"Dan heeft ze geen keus." Lachte hij. "En ik heb gewoon zin om je te tillen." Hij was gespiert genoeg en buiten dat was Elvira zeker niet zwaar.
|
|
|
Post by melien on Jul 16, 2007 22:55:31 GMT 2
Elvira zuchtte. "Vooruit dan maar." zei ze, ogen verdraaiend.
(ik moet gaan... doeidoei!!)
|
|
|
Post by Madjic on Jul 16, 2007 22:57:22 GMT 2
(doeg ) Roc lachte. "Als je perse wolt lopen mag dat wel hoor." Hij begon alvast te lopen richting het bos. Het was wel op een wat snelwandel tempo, want hij voelde de regendruppels op zijn hoof neerkomen.
|
|
|
Post by melien on Jul 17, 2007 9:17:36 GMT 2
Elvira lachtte. "boeiend." zei ze nog. Het begon steeds harder te regenenen. "flut regen." mompelde ze. 'je verpest alles.' Voegde ze er nog in gedachten aantoe.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 17, 2007 11:38:52 GMT 2
(ik maak wel post in niet zo vebodenbos ) "How!" Riep ROc en begon te rennen naar het verboden bos. Hij voelde dat zijn shirt al aardig nat begon te worden, want ij had zijn jasje aan Elvira gegeven. Maar dat maakt hem niets uit, zo bleef zij misschien een klein beetje droger.
|
|