|
Post by melien on Jul 16, 2007 0:39:49 GMT 2
"Nee. Gelukkig niet." zei ze. Ze hoopte maar dat die droom, nouja nachtmerrie, niets betekende.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 16, 2007 0:44:08 GMT 2
Roc keek Elvira even bezorgt aan, maar vervormde zijn gezicht toen tot een vriendelijke glimlach. "Goed, als jij het zegt." Als ze zei dat er niets was, dan geloofte hij haar.
|
|
|
Post by melien on Jul 16, 2007 0:49:52 GMT 2
Elvira glimlachtte naar hem. Ze stond op en liep naar het meer toe. Ze ging met haar blote voeten in het meer staan. Haar blik liet ze over de nachtelijke hemel glijden.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 16, 2007 0:52:23 GMT 2
Roc bleef zitten en bekeek haar met een schuin hoofd. "Waar droomde je over?" Dwong hij zich toen te vragen. Hij steunde op zijn armen die achter hem de grond raakte.
|
|
|
Post by melien on Jul 16, 2007 0:58:54 GMT 2
(*gaat vaag verhaal verzinne XD*)
Elvira draaide zich om naar Roc. De wind speelde met haar haren. "Over... mijn halfbroer, en jou." zei ze twijfelend.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 16, 2007 1:02:25 GMT 2
Roc hield zijn hoofd schuin. "Ow? En, wat gebeurde er?" Hij wilde naar haar toe lopen, maar deed het niet.
|
|
|
Post by melien on Jul 16, 2007 1:08:47 GMT 2
"Hij... viel je aan." zei Elvira. "En ik kon niks doen." voegde ze eraan toe. En jij ook niet. Schoot door haar hoofd. Ze kneep haar ogen even stevig dicht voordat ze weer naar Roc keek.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 16, 2007 1:12:20 GMT 2
Roc fronste zijn wenkbrauwen. "Maar, je kende je halfbroer toe n..." Hij schudde zijn hoofd en stond op. Hij liep naar haar toe, zover het kon want hij had zijn schoenen nog wel aan. "Het was maar een droom, lief. Het betekende vast niets."
|
|
|
Post by melien on Jul 16, 2007 1:14:51 GMT 2
"Weet ik." zei Elvira met een glimlach. Ze liep het water weer uit. Naar Roc toe. Ze hoopte maar dat het bij een droom bleef. Ze moest denken aan de laatste les van Zwamdrift. Ze moest lachen en schudde lichtjes haar hoofd.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 16, 2007 1:19:12 GMT 2
Roc knikte. "Maak je er maar geen zorgen om."Zodra hij bij haar kon pakte hij haar handen.
|
|