|
Post by melien on Jul 16, 2007 1:21:13 GMT 2
Elvira glimlachtte naar hem en pakte ook zijn handen vast. Met nog een voet in het water en de andere op het land glimlachtte ze. Haar blik wendde ze weer tot de sterren.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 16, 2007 1:26:02 GMT 2
Roc glimlachte. "Ik heb je techniesch gezien niet meer vast." Hij hield zijn hoofd scuin. "En ik zou je voor altijd vasthouden."
|
|
|
Post by melien on Jul 16, 2007 1:41:53 GMT 2
Elvira keek naar Roc. Daarna keek ze naar haar handen. "Praktisch gezien heb je me wel vast." zei ze lachend. Ze doelde op het feit dat hij haar handen vast hield. Toen ze in zijn ogen keek zag ze achter hem een vallende ster. Ze verplaatste haar blik. Een glimlach verscheen op haar gezicht. "Een vallende ster..." mompelde ze. Toen ze de woorden uitsprak, maakte ze ook tegelijkertijd een wens.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 16, 2007 12:21:14 GMT 2
Roc lachte. "Klopt, eigenlijk wel. Maar ik had je net even niet meer vast." Hij keek even naar he hemel, naar de sterren en schudde toen zijn hoofd. "Ik heb geen vallende ster en wens nodig. IK heb niets meer te wensen." Hij sloeg zijn armen om haar heen. "Want ik het mooiste meisje van de hele school al bij me."
|
|
|
Post by melien on Jul 16, 2007 12:33:24 GMT 2
"Maar toch... een vallende ster is altijd een mooi gezicht." zei ze lachend. Ze stapte nu ook met haar andere voet op het droge.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 16, 2007 12:55:36 GMT 2
Roc knikte. "Ja dat klopt." Hij lachte. "Zolang je wens maar niet was dat je een veel knappere en leukere jongen ontmoet. Dan vind ik het goed."
|
|
|
Post by melien on Jul 16, 2007 21:35:09 GMT 2
"Knapper dan jij? Bestaat dat dan?" zei ze met een twinkeling in haar ogen. Nu maar hopen dat de wens ook uitkomt en de droom dus niet. Dacht ze erachteraan.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 16, 2007 21:44:10 GMT 2
Roc lachte. "Dan zijn we goed bij elkaar. Want jij bent het mooiste meisje dat ik ooit heb gezien en ik heb al wel wat gezien." Hij knipoogte. "Met nadruk op gezien."
|
|
|
Post by melien on Jul 16, 2007 21:50:19 GMT 2
(het regent XD *idee*)
Elvira wilde net antwoordden toen ze ineens een druppel voelde. In plaats van te antwoorden keek ze naar de lucht. De wolken die nu aan de hemel te zien waren waren er vijf minuten geleden nog niet. "Oh oh." zei ze zachtjes.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 16, 2007 21:54:29 GMT 2
Roc vloekte zacht. "Zullen we maar naar binnen gaan? Straks worden we nog doorweeekt." Hij keek zorgelijk naar de lucht.
|
|