|
Post by melien on Jul 13, 2007 20:56:26 GMT 2
Elvira keek verbaasd naar Roc. "Ze negeren je? Hoezo dat?" vroeg ze. Van haar voeten zag je alleen nog maar haar enkels. De rest zat onder het zand.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 13, 2007 21:04:47 GMT 2
Roc haalde zijn schouders op en tekende een cirkeltje in het zand. "Ik ben het kleine broertje, er zit een miskraam tussen mij en hun. Mijn kleine zusje negeren ze ook, haar valt het alleen wat zwaarder." Hij glimlachte naar Elvira. "Al moet ik zeggen dat ze de laatste tijd, vorige vakantie dus, wel normaal deden. Ik weet alleen niet of mijn ouders dat tegen hen gezegt hebben of dat dat hun eigen inicatief was."
|
|
|
Post by melien on Jul 14, 2007 8:16:44 GMT 2
"Dat weet ik ook niet." zei Elvira. Ze ging iets dichter bij hem zitten en leunde een beetje tegen hem aan.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 14, 2007 11:28:25 GMT 2
Roc glimlachte en sloeg zijn arm om haar heen. "Ik zal wel zien hoe het in de vakantie word." Hij wist niet waarom hij voelde de behoefte om ELvira op te tillen en op zijn schoot te zetten. Hij grinnikte, misschien zometeen.
|
|
|
Post by melien on Jul 14, 2007 20:14:14 GMT 2
"Afwachtten is in dat geval de enige mogelijkheid." zei Elvira afwezig. Haar blik was op de sterren en de maan gericht. Er was een wolk half voor de maan geschoven zodat het een plaatje uit een boek leek.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 14, 2007 20:20:59 GMT 2
Roc knikte. Hij hoefte niets anders dan hier bij Elvira te zijn, zo was alles volmaakt. (Hm nee geen inspi )
|
|
|
Post by melien on Jul 14, 2007 20:37:46 GMT 2
(ik ook nie XD)
Een zucht ontsnapte aan Elvira's lippen. Ze legde haar hoofd op Roc's schouder en sloot haar ogen. Even genietend van de stilte om haar heen.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 14, 2007 20:39:46 GMT 2
( nou zeg, daar hbben we wniet aan.) Roc leunde met zijn hoofd zachtjes tegen die van Elvira. Hij wilde dingn zeggen en vragen, maar hij wilde de stilte ook niet verbreken.
|
|
|
Post by melien on Jul 14, 2007 20:59:43 GMT 2
Toen Elvira Roc's hoofd op de hare voelde opende ze haar ogen. Haar hand zocht naar de zijne. Toen ze deze gevonden had pakte ze hem en keek ze rustig uit over het meer. Binnen in haar maakte zich kalmte breed. Alle spanning van de afgelopen dagen vloeiden uit haar weg.
(okeej.... voor geen inspi hebben heb ik toch wel best veel eigenlijk XD)
|
|
|
Post by Madjic on Jul 14, 2007 21:07:20 GMT 2
Rocs vingers tintelde toen hij Elviras hand voelde. Hij vlocht zijn vinger om die van haar. "Was er... vanavond niet iets?" Mompelde hij zacht. Er was iets, iets dat hij was vergeten. Of dat nog moest gebeuren. Hij haalde zijn schouders op. "Ach, het zal wel niet belangrijk zijn."
|
|