|
Post by melien on Jul 15, 2007 9:00:42 GMT 2
Elvira tilde haar hoofd op en keek naar hem. "Je bedoeld het gala?" vroeg ze lachend. Ze was het ook alweer vergeten maar net had ze zachtjes muziekklanken gehoord.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 15, 2007 11:39:44 GMT 2
Roc keek even verbaast. "Ow ja!" Riep hij toen en lachte. "You sweep my worries away." Hij gaf haar een kus op haar voorhoofd. "Ik vergeet gewoon alles als ik zo bij jou ben."
|
|
|
Post by melien on Jul 15, 2007 12:04:47 GMT 2
Elvira moest glimlachen. Ineens schoot haar een liedje te binnen. But I will go down with this ship And I won't put my hands up and surrender There will be no white flag above my door I'm in love and always will be. Ze zong zachtjes het refrein. Het was gewoon hoe ze zich voelde. En Roc wilde ze niet meer kwijt. Haar blik ging van Roc naar het meer. Het oppervlak lag er stil bij.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 15, 2007 12:18:24 GMT 2
Roc had niet eens durven ademhalen toen Elvira was gaan zingen. Hij kende het nummer, zijn moeder draaide hem soms uren achterelkaar. Toen was het een nummer dat ik je hoofd bleef zitten, dagen lang. Maar nu waren de zoete klanken als water in de woestijn. Hij liet haar hand los en bracht deze naar haar kin. Zo duwde haar haar hoofd neer hem toe. Hij wilde iets zeggen, maar het kwam niet over zijn lippen. Met de rug van zijn vinger gleed hij over Elviras wang. (Sorry kben Anasteria aantkijken XD en das echt uberromantisch )
|
|
|
Post by melien on Jul 15, 2007 13:49:23 GMT 2
(bedoel je niet anastasia?? ) Elvira voelde Roc's hand en werkte niet tegen toen hij haar hoofd draaide. Ze zei echter niets. Ze keek alleen maar naar hem. In haar buik sloegen de vlinders op hol (XD). Ze legde haar hand op de zijne die het dichts bij haar gezicht was.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 15, 2007 14:05:01 GMT 2
(ja die Maar dan de film dus ) Roc keek Elvira diep in haar ogen en bewoog zijn hoofd naar haar toe. Nogsteeds niet lukte het hem om iets te zeggen. Maar hij wist iets anders. Hij drukte zijn lippen tegen de haren. Zijn hand lag nu vlak op haar wang en hij voelde haar hand op de zijne.
|
|
|
Post by melien on Jul 15, 2007 14:12:12 GMT 2
(gnegne... dies leuk XD)
Elvira voelde Roc's lippen, zijn hand, en uberhaupt de warmte afkomstig van zijn lichaam. Ze sloot haar ogen en genoot volop van het moment.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 15, 2007 14:23:04 GMT 2
(ja, ik ben nu de soundtrack aan het luisteren en kei mooi!) Roc hield zijn hoofd een beetje schuin, anders waren hun neuzen zometeen nog plat. Zijn hand gleed naar haar haar en hij streek erdoor heen. Dit was al meer dan hij had kunnen zeggen met woorden, dit was een beter idee.
|
|
|
Post by melien on Jul 15, 2007 14:38:57 GMT 2
(IK WIL OOK SOUNDTRACK!!! *is jaloers* ik heb de dvd Elvira's hand ging naar Roc's nek, waar ze hem liet rusten. Dit voelde beter dan welk gevoel beschreven in wat voor sprookje dan ook. Toen realiseerde ze zich dat ze nog nooit zo gelukkig was geweest.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 15, 2007 15:16:43 GMT 2
(ik heb hem op mijn opc en de muziek gedownload ik ben verslaafd aan At the beginning, Once upon a december night en Journey to the past) Roc haalde zijn lippen van de haren en kuste toen haar nek. Toen hij weer omhoog kwam hield hij zijn hoofd heel dicht bij de hare. "Je bent een droom, een wens die in vervulling komt." Fluisterde hij.
|
|