|
Post by melien on Jul 15, 2007 15:25:38 GMT 2
(de mooiste liedjes!!!)
"I never wanna lose your love" zei ze, het was een regel van een liedje. Het liefst wilde ze voor altijd zo blijven zitten.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 15, 2007 15:29:48 GMT 2
(exactly ) Roc lachte. "En die zal je ook niet kwijtraken." Hij streek met zijn hand nog eens door haar haar. "Love is a river, I wanna keep flowing." Hij lachte. Ook hij kende van die leidjes.
|
|
|
Post by melien on Jul 15, 2007 15:42:56 GMT 2
Ze keek diep in Roc's ogen. Door het toe doen van een koele bries viel haar pony voor haar ogen. Ze streek haar haar weg en glimlachtte naar Roc.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 15, 2007 15:45:33 GMT 2
Roc grinnikte zacht. Hij voelde meerdere behoeftes. Hij vasthouden en nooit meer loslaten, haar kietelen zonder echte rede en nogsteeds de behoefte haar op zijn schoot te zetten. Die laatste was wel te doen. Roc glimlachte breed en pakte Elvira met beide handen bij haar midden. Hij trok haar, toch voorzichtig, op zijn schoot.
|
|
|
Post by melien on Jul 15, 2007 15:57:44 GMT 2
Elvira slaakte een klein gilletje. Daar was ze niet op voorbereid. Ze lachtte en leunde tegen hem aan. Haar hoofd legde ze op zijn borst. Ze sloot haar ogen en hoorde zijn hart kloppen. Ze glimlachtte.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 15, 2007 16:04:14 GMT 2
Roc lachte. "Dit vond ik nou even leuk om te doen." Hij sloeg zijn beide armen om haar heen. "Mijn engel." Fluisterde hij.
|
|
|
Post by melien on Jul 15, 2007 16:11:53 GMT 2
"My love.." fluisterde Elvira. Haar hand lag op Roc's schouder.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 15, 2007 16:16:07 GMT 2
(*heeft moeite lach in te houden* Die 2 zijn loco ) Roc sloot zijn ogen. Hij kon zo wel een tijdje blijven zitten. "En het is maar dat je het weet." Zei hij plagent op wat Elvira zei.
|
|
|
Post by melien on Jul 15, 2007 16:20:57 GMT 2
(ik heb geen inspi!!!!!!!!!!!!!!!!!! aaaaaaaaaaaaaaaaaarggggggggggggghhhh!!!!!!! maar ze zijn wel loco ja XD)
"Ik zou het toch niet kunnen vergeten." zei Elvira. Ze kon een giechelbui maar net wegslikken.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 15, 2007 16:23:19 GMT 2
(ik ook niet echt ) Roc lachte en drukte haar iets steviger tegen zich aan. "Zal ik je gewoon niet meer los laten? Dat lijkt me wel een leuk idee."
|
|