|
Post by johanneke on Nov 18, 2007 20:08:07 GMT 2
Natasha keek hem nijdig aan. Hij wist best dat ze hem niet overeind kon krijgen. Toen bedacht ze ineens wat. Ze pakte haar toverstok en richtte het op Davis:''(die ene spreuk die zorgt dat hij omste kop komt te hangen)''(ik ben slecht in spreuken en kan em niet vinden). Ze wist deze spreuk, doordat ze een Zwadderaar hem had zien uitvoeren.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 18, 2007 20:11:41 GMT 2
Davis slaakte een kreet toen hij opeens opeens aan zijn voeten gerukt werd en onderste boven in de lucht hing. 'Heeel grappig,'mompelde hij, tewijl hij zijn shirt wat omlaag/hoog trok, zodat hij neit over zijn gezicht viel. Zijn bruine, beetje gespeirde buik was dudielijk zichtbaar.
|
|
|
Post by johanneke on Nov 18, 2007 20:16:38 GMT 2
''Wel mooie sixpack!'' zei Natasha lachend. En ze liet hem weer naar beneden zakken. ''Sterk ben ik niet, maar ik kan wel toveren Davis!'' zei ze nog een beetje nalachend. ''Gaan we nu bij Zacharias eten?''
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 18, 2007 20:18:11 GMT 2
Davis kreunde even maar glimlachte toen. 'Ik vind het prima. Als jij trakteerd. We gaan wel vleigen hoor! Ik ga echt neit lopen...'
|
|
|
Post by johanneke on Nov 18, 2007 20:27:08 GMT 2
''Is goed, luilak!'' zei Natasha en ze klopte even op Davis buik. ''Jij wordt straks nog een dubbele muur als je niet meer beweegt.'' zei Natasha lachend. ''Als jij nou eens met mij gaat hardlopen, dan doe je ook nog eens wat.'' zei Natasha. Het leek haar best leuk, hardlopen met Davis. Alleen zouden ze dan niet zo ver komen.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 18, 2007 20:38:11 GMT 2
Davis snoof. 'ie je eht al voor je? Ik en ahrdlopen. nee hoor, echt niet.' Hij haalde uit zijn zak een sleutelbos met daaraan een afstandsbediening die je ook vaak bij auto';s ziet. Hij drukte op een knopje en je hoorde het bekende, deze auto is open geluid, zonder dat er een auto te zien was. Even bleef het stil. Toen kwam er ronkend een zwarte motor op hen af gevlogen. Davis liep er naartoe en pakte twee helms. 'Klaar?'vroeg hij grijnzend, wetend dat Natasha dit neit ahd zien aankomen.
|
|
|
Post by johanneke on Nov 18, 2007 20:51:44 GMT 2
'Wow! Oké dat had ik niet verwacht!'' zei Natasha verbaasd. Haar hand gleed even over de moter, terwijl ze stond te kwijlen bij de aanblik ervan. ''Het is toch wel veilig hé?!'' zei Natasha Davis een beetje wantrouwend.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 18, 2007 22:13:36 GMT 2
Davis snoof en verwaardigde het zich om geen antwoord te geven. Hij bood haar de helm aan en deed zelf zijn zwarte op. Hij staopte op het zadel en liet de motor brullen. Hij knikte, als teken dat ze op moest springen.
|
|
|
Post by johanneke on Nov 19, 2007 17:41:21 GMT 2
Natasha keek even snel naar de moter, pakte de helm aan en sprong achterop. Het zat best lekker achterop de moter, maar ze had niet echt er zin in dat het ding ook echt begon te bewegen. Davis kon vast wel goed sleutelen aan motoren en dat soort dingen, maar dit vertrouwde ze toch niet helemaal. ''Waar moet ik me eigenlijk aan vasthouden?'' zei Natasha een beetje vreemd doordat haar hoofd werd platgedrukt door de helm.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 19, 2007 17:57:25 GMT 2
'Twee opties, de metalen rand aan de achtrkant van het zadel, of aan mij. Wat jij wil.' Hij liet de motor nog eens ronken en bekeek de temperatuur, de benzinepijl en de accu. Je wilde neit dat er in de lucht iets fout ging. Zelfs een tovenaar vloog neit al te best zonder bezem of iets dergelijks.
|
|