|
Post by greenlightning on Dec 11, 2007 1:20:28 GMT 2
De bezem lag naast hem op de grond. Devon lag met gesloten ogen op het veld. Het was zo'n vredige dag. Hij droomde over zijn twee favourite meisjes, allebei aan een kant. Ze waren zo lief en mooi en... het aren er twee. Het was er een te veel... Hij kreunde in zijn slaap, want zelfs in zijn droom wist hij dat het niet altijd zo zal blijven.
'Lig je lekker?' Devons choot overeind. Hij keek eve verward, tot hij Shiries gezcicht zag. 'Eindelijk! Ik zit al eeuwen te wachten op jou!' Hij sprong op en omhelsde haar. Ze beantwoordde de begroeting en sloot har ogen.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 11, 2007 1:22:58 GMT 2
William bleef op een afstandje staan en bestudeerde de jongen. "Wat is dit?" Vroeg hij zacht en keek vanuit zijn ooghoeken naar achteren. Hij zag nog net een pluistaartje uitzijn gitaartas komen. Hij keek snel weer naar Shirie en de jongen, hopend meer informatie uit hen te krijgen.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 11, 2007 1:27:39 GMT 2
Shirie keek even om en grijsnde. Ze leit Devon weer los, die haar stralend aankeek. 'Devon, dit is William. Bill, dit is David Shadows.' Ze liet hen even kennismaken voor ze zich weer tot Devon richtte. 'Bil vertelde me net over dat June geval. Vertel eens, hoe zit dat tussen jullie?' Devons gezicht betrok en hij keek Shirie boos aan. 'June, niet dat June geval, als je eht neit heel erg vind.' Shirie glimlachte en agd hem een kus op zijn mond. 'Goed dt wilde ik alleen maar weten.' Ze dradie zich tevreden weer om naar William.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 11, 2007 1:30:22 GMT 2
WIlliam fronste zijn wenkbrauwen en keek Devon ernstig aan. De reactie vond hij goed, maar iets roerde in hem. Of het was gewoon gezonde bezorgdheid, of iets anders. Uiteindelijk liep hij naar voren. "Hoezo? Wat is er met June?" Vroeg hij ernistig.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 11, 2007 1:32:42 GMT 2
Devon staarde haar verbijsterd na en haalde zijn schouders op. Shirie lachte. 'Nou, mijn lieve vriendje hier heeft nogal de gewoonte om meisjes te playen en ik hoorde toevallig dat hij met haar bezig was. Dus ik maakte me zorgen, maar hij kent haar naam en neemt het zelfs voor haar op,dus heeft hij echt gevoelens voor haar.' Devon grijnsde breed en knikte. 'I'm inlove,'glimlachte hij en keek naar de grond. Hij hield van haar, dat was zeker. meer van har dan van Meija.. tot hij Meija weer zag.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 11, 2007 1:34:30 GMT 2
William was nog niet gerust gestelt en dat liet hij van zijn gezicht aflezen ook. "Ow." Zei hij langzaam. "Nou, mooi. Want ze heeft net een afwijzing achter de rug waar ze het moeilijk mee heeft gehad."
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 11, 2007 1:37:28 GMT 2
Devon knikte. 'ja, ik weet het. Ze vertelde het me. Ze maakt zich erge zorgen of ze neit weer gekwetst wil worden. ik ga een hoop werk hebben om haar van die onzekerheid af te helpen, maar dat komt wel.' Shirie knite goedkeurend. 'Zelfs al een doel gesteld, ik ben onder de indruk, Black. Volgens mij zweef je op je roze wolkje.' 'Mijn wolk is blauw!'lachte Devon, maar kon niet helpen dat hij straalde.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 11, 2007 1:39:46 GMT 2
Hij ontspande nu een beetje en knikte. "Mooi zo. Ik ben blijer dat te horen dan je je waarschijnlijk voor kan stellen." Hij grijnste even. "Want broer nummero 3 kan net zo erg zijn als broer nummero 1."
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 11, 2007 21:37:06 GMT 2
Devon trk even zijn wenkbrouw op. 'Drie broers? Wo, misschien moet ik dan toch maar nog even goed denken of ik het wil... ik weet de laastte ervaring met een grote broer nog...' Shirie begon keihard te lachen. 'Dat krijg je als je met Tyra kloot! Dan krijg je Mik achter je aan en hij is niet de makkelijkste,'zei ze schamper en sleog haar armen over elkaar. Ze richtte zich tot William. 'Tyra is een vriendin van mij, en Miquel, har tweelingsbroer is nogal beschermend.'
|
|
|
Post by Madjic on Dec 11, 2007 21:44:39 GMT 2
William dacht even na en glimlacht toen. "Ja, daar heb ik ook het een en het ander al over gehoord." Hij grijnste even. "Maar June heeft eigenlijk maar een broer, maar die zit hier niet opschool. Roc, Ty en ik hebben ons een beetje over ontfermd omdat ze nogal.... kwetsbaar is. Vandaar mijn wantrouwen in jou." Legde hij rustig uit.
|
|