|
Post by greenlightning on Dec 11, 2007 21:51:04 GMT 2
Devon knikte. 'Dat heb ik gemerkt ja, maar gelukkig wordt ze wat losser en zelfs sterker. Ze kan me al goed op afstand houden en lijkt meer met mij te spelen dan ik met haar.' Hij lachte en zijn ogen glommen. 'Ik zou haar nooit pijn willen doen, maak je geen zorgen, daar is ze me te dierbaar voor.' Shirie knikte.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 11, 2007 21:55:57 GMT 2
William glimlachte. "Mooi zo. Maar ze zou het niet over haar hart kunnen verstrijken je pijn te doen. Dus ik hoopte al dat jij er zo'n beetje hetzelfde overdacht."
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 11, 2007 21:57:39 GMT 2
Devon knikte. 'nu je het zegt, ik ga mijn meisje opzoeken.' hij liep vrolijk weg. Shirie staarde hem uitdagend aan . 'Oh, is ze je meisje dan al?' Devon stond even verstijfd, draaide zich om en zei hooghrtig: 'Nog niet, maar misschien komt dat nog wel. Tot ziens, Miss Ashinta.' Shirie lachte terwijl hij zich omdraaide en weg liep. 'Mieuw, wat zijn we kattig,'grinnikte ze.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 11, 2007 22:12:47 GMT 2
William grinnikte en schudden zijn hoofd. "Ik hoop dat hij het allemaal meent, anders dan word hij vermoord vrees ik." Grapte hij en sloeg mijn zijn hand naar naar de pluisstaart die tegen zijn wang aankwam.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 11, 2007 22:22:51 GMT 2
Shirie lachte. 'Ik denk dat hij echt om haar geeft. Zo goed ken ik hem wel, ik bedoel, ik ken hem al zeven jaar... Hij lijkt echt in de wolken te zijn. Vertel, hou jij alleen van meisjes als zusjes? of is June gewoon een uitzondering? En zo ja... op wat voor meisjes val je dan?' Ze ging eits dichterbij hem staan.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 11, 2007 22:30:43 GMT 2
William trok een wenkbrauw op. "June is een uitzondering." Zei hij rustig. "En ik zou eigenlijk niet weten op wat voor meisjes ik val. Ligt eraan wie er op mij valt. Het laatste wat ik wil is dat een meisje veranderd om een idiale vriendin voor me te zijn. Dat is iets waar ik niet op val in ieder geval. Ow en een meisje dat een dramaqueen is, daar kan ik ook niet tegen."
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 11, 2007 22:43:03 GMT 2
Shirie barstte in lachen uit. 'Zie hier, je nieuwe vriendin,'lachte ze. 'Ik ben ales behalve een dramaqeen, ik zie jou wel zitten en als je ogen in je hoofd hebt zie je mij ook zitten. Ik verander voor niemand, maar helaas kan ik niet zeggen dat i een idiale vriendin ben. Ik ben nogal.. wisslend en raak snel op dingen uitgekeken. Ik waarschuw je vast.' Ze zweeg even en ging met een hand door haar haren. 'Oh, en ik ben niet subtiel, of had je dat al in de gaten?' Ze kon een grijns neit odnerdrukken.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 11, 2007 22:48:07 GMT 2
William keek Shirie verbaasd aan en trok een wenkbrauw op. "Je lijkt op Saluka, ookal eerlijkheid boven alles." Hij glimlachte zwak. "Kan soms handig zijn en soms erg naar. In dit geval weet ik nog niet welk van de twee het is. En ik weet om eerlijk te zijn ook niet echt wat ik moet zeggen." Zei hij uiterst rustig.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 11, 2007 22:55:43 GMT 2
Shirie staarde hem aan en schudde toen zuchtend haar hoofd.'dan zeg je: 'Oh shirie, wa en eer dat je op me valt.' Ze lachte en schudde opnieuw haar hoofd. 'jij kan ook niet tegen een grapje he? Je hebt mijn interesse, maar de rest meende ik absoluut niet. Ach, jognens...' Ze rolde emt haar ogen.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 11, 2007 22:58:28 GMT 2
William glimlachte en lichte zijn beide wijsvingers en middelvingers op haar wangen. Hij gaf ghaar zacht een kus op haar voorhoofd. "Heel lief." Zei hij besloten en liet zijn handen weer zakken.
|
|