|
Post by greenlightning on Dec 11, 2007 23:05:12 GMT 2
Shirie glimlachte blij. 'jij bent ook lief. Maar heb je geen voorkeur qua meisjes? Blond, bruin, slim, dom, dik dun....' Ze wond een krul om har vinger e glimlachte.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 11, 2007 23:09:27 GMT 2
William schudde zijn hoofd. "En als je me op ideen wilt brengen door je haar op te laten vallen helpt dat niet hor schoonheid." Hij grijnste kort en keek toen wee normaal.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 11, 2007 23:28:49 GMT 2
Shirie lachte. 'Ik klooi graga met mijn haar, mag ik? Als je zo knap bent als ik, dan wordt je gewoon graag gezien.'Ze zwaaide haar ahren naar achter en barstte in lachen uit. 'Sorry, je moet me neit serieus nemen, ik ben in een heel aparte bui.'
|
|
|
Post by Madjic on Dec 11, 2007 23:31:14 GMT 2
William grinnikte. "Ik merk het. Ben je altijd zo bij jongens die potenties hebben? Of ben ik een uitzondering?" Hij hield zijn hoofd schuin en keek haar vragend aan als een jonge hond.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 11, 2007 23:45:52 GMT 2
Shirie lachte. 'nee, meestal ben ik wat verleidelijk, afstandelijk, zodat ze op mij meoten jagen. Ik ben alleen zo als ik echt heel melig ben. Sorry daarvoor. Ik zal het morgen wl nog een keer proberen, maar da op mijn normale flirt manier.' Ze barstte opnieuw in alchen uit.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 11, 2007 23:56:52 GMT 2
William haalde zijn schouders op. "Zoals Rose zou zeggen, Will, je bent een lompe boer. Dat betekend dat ik niet altijd even snel doorheb of een meisje flirt. Zoals je al een keer meegmeaakt hebt."
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 12, 2007 0:00:51 GMT 2
Shirie lachte. 'oh ja, ik meot bij jou zo potsierlijk flirten.' Ze grijnsde. 'Nou vooruit. dan vraag ik het je maar, hoe zou je reageren als ik je nu zoende?' Ze wist nog neit of ze eht zou doen, mar de gedachte was leuk.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 12, 2007 0:03:15 GMT 2
William dacht even na. "Ik betwijfel of ik je weg zou duwen of iets dergelijks. Maar voor de rest moet ik toch zeggen dat je het moet proberen om het te weten." Zijn gezicht was zoals altijd heel rustig, maar zijn ogen glanste uitdagend.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 12, 2007 0:09:35 GMT 2
Shirie knikte.'Je anwtwoord is goedgekeurd. Ach, wie weet doe ik het nog wel een keertje.' Ze rekte zich uit, zodat haar shirtje omhoog kwam en haar gespeirde buik toonde.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 12, 2007 0:16:52 GMT 2
William kon het niet laten even te lachen. "Your a odd gril, you know." Grinnikte hij. "But maybe that's something every girl should be."
|
|