|
Post by greenlightning on Dec 12, 2007 0:20:25 GMT 2
Shirie lachte. 'Be so greatfull that there's only just one, Shirie Ashinta. I can't imagine how bad it would be if there were two, or more! Well, it wouldn't take long. We'd kill eachother. I'm my one biggest enemy.' Ze lachte naar hem. Hij was echt lief. De wind speelde met haar ahren en ze genoot ervan.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 12, 2007 0:28:25 GMT 2
William knikte. "Het is maar goed dat er van iedereen was. Ik kan me niet voorstellen dat er een tweede ik is. Dan zou de aarde beven denk ik." Hij knipoogde even en deed alsof de grond trilde.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 12, 2007 0:35:28 GMT 2
Shirie deed met hem mee en begon te gillen, terwijl ze op de grond viel. Ze bleef zitten en keek sip naar hem op. 'dat is erg. Ik vind het al erg als iemand ehtzelfde tasje heeft als ik. Stel jevoor dat er iemand met dezelfde jongen als ik zou lopen?' Daarop barstte ze opnieuw in lachen uit en liet zich achterover op de grond vallen.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 12, 2007 0:37:31 GMT 2
William schudde lachent zijn hoofd. "I rest my case about the odd girl theorie (ofzo)." Hij stak zijn hand naar haar uit. "Kom op schoonheid. Staks word je nog helemaal smerig."
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 12, 2007 0:41:58 GMT 2
Shirie nam lachend zijn hand aan. 'Sorry. Ik ben te vrolijk. ik weet neit waarom. Ik heb te veel persoonlijkheden.. nee wacht. dat was het niet...' Ze zocht het juiste woord. opgroeien met twee talen was soms zo verwarrend. 'Zoveel.. karaktereigenschappen. dat bedoel ik. Ik ben zo gek als een deur, zo hyper als een steuterbal, maar toch ben ik gek op boeken en ondanks mijn uiterlijk slim en ardig.. nouja, ik heb mijn momenten.' Ze grijnsde.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 12, 2007 0:49:10 GMT 2
WIlliam keek haar even serieus aan. "Zeg, bestaat er wel een jongen of man die jou kan temmen? Of moet deze nog geboren worden?"
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 12, 2007 0:51:15 GMT 2
Shirie lachte. 'ik geloof neit dat die er is. ik ben sterk, ik heb vijf zwarte banden, ik speel in het internationale team van engeland en doe mee aan het wk dit jaar, ik ben beeldschoon, ik ben hyperactief, ik ben lief.. ik ben perfect.' Ze draaide elegant een rondje en knipoogde verleidelijk naar hem, tot ze weer begon te lachen. 'behalve dat ik super arrogant ben, ik mijn mond niet kan houden, ik een enorme bitch kan zijn en in bepaalde buien ook echt niks seirus neem.'
|
|
|
Post by Madjic on Dec 12, 2007 0:57:58 GMT 2
"Ik wou net zeggen. Zoiets als een perfect meisje is er niet, net zo min als een perfecte jongen hoor. Misschien zie je de beschadiging op de parel niet, hij is er altijd. EN vaak is dat onder het oppervlakte."
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 12, 2007 1:01:22 GMT 2
Shirie glmlachte. 'jongens zijn nooit perfect. Als je denkt dat ze dat zijn, dan weten ze dat van zichzelf en maken er misbruik van.'Ze zuchtte diep. 'ik ben tenminste eerlijk. Ik zeg mensen waar ze aantoe zijn, voor ze aan me beginnen.'
|
|
|
Post by Madjic on Dec 12, 2007 14:11:35 GMT 2
"Verstandig en erg sociaal." William rekte zich uit. "Al ben ik van mening dat mensen zich geen relatie in moeten jagen, alles zijn tijd en alles op zijn plaats."
|
|