|
Post by greenlightning on Dec 15, 2007 17:07:33 GMT 2
Shirie knikte. 'Ik denk wel dat ik het wil. hij is de eerste jongen bij wie ik gewoon echt niet op het uiterlijk viel. Hij is bijzonder. Eigenlijk, is dat stilzwijgen van hem ook wel aantrekkelijk. Toch heb ik gewoon ebwondering nodig. Ik edoel... hoe moet ik anders goed over mezelf denken?'
|
|
|
Post by Madjic on Dec 15, 2007 17:54:30 GMT 2
Hij knikte begrijpelijk. "Je hebt gelijk." William wende zijn ogen even af voor hij verder ging. "Iedereen verdient een tweede kans." Nu kon Shirie zijn verdriet niet zien terwijl hij het zei.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 15, 2007 20:29:43 GMT 2
Shirie staarde hem even aan. Een vreemd gevoel overviel haar. 'Is er iets?'vroeg ze zacht, terwijl ze zijn gezicht zachtjes haar kant op draaide.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 16, 2007 13:39:23 GMT 2
William verbande het verdriet uit zijn ogen en van zijn gezicht en herwon zijn kalme gezicht. "Nee hoor. Ik was me even aan het bedenken... wat dat hij eigenlijk iets speciaals voor je zou moeten doen." Hij glimlachte zwak.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 16, 2007 20:37:20 GMT 2
Shirie trok even haar wenkbrouw op en schudde zuchtend haar hofd. 'je bent en vreselijk slechte leugenaar, Billy, maar vooruit. Ik zal niet doorvragen. Ik merk eht wel als je iets kwijt wil.' Ze streek even met haar bruine hand over zijn wang, lichtelijk gekwetst omdat hij haar duielijk eit vertrouwde.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 16, 2007 20:43:50 GMT 2
William grinnikte even kort. "Ja, je zult het wel merken. Ik hoop en denk dat dat ook niet meer zo heel lang zal duren."
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 17, 2007 1:30:24 GMT 2
Shirie voelde zich nog verwarder dan eerst. 'je bent een mysterie voor mij. Je bent leif, shattig en knap, maar ik snap helemaal niks van jou. Niet dat dat uitmaakt. We hebben alle tijd om elkaar te leren kennen.'
|
|
|
Post by Madjic on Dec 17, 2007 19:53:26 GMT 2
William knikte instemmend. "Misschien is dat mijn geheim ook wel. Mysterieus zijn heeft altijd wel wat vind ik. Ja, misschien moet ik dat maar eens gaan doen."
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 18, 2007 23:26:37 GMT 2
hirie keek hem vragend aan. 'je bent cht onbegrijpelijk. Ach, niet dat het mij ook maar een fluit uitmaakt.' Ze rekte zich uit. 'Niemand die mij kent. Niemand die me ooit zal kennen. ik ben een kameleon. Ik verander telkens van kleur. Ik geloof dat niemand me volledig kent. Joey misschien...'
|
|
|
Post by Madjic on Dec 18, 2007 23:31:30 GMT 2
"Ach, mensen kunnen in ieder geval hun best doen. En dat kun je ze niet kwalijk nemen he." Met een glimlach op zijn gezicht schonk hij haar een knikoog.
|
|