|
Post by greenlightning on Dec 18, 2007 23:36:01 GMT 2
Shirie lachte. 'Misschien, maar ik ben gewoon bij iedereen anders. Bij zwerkballers ben ik fanatiek en actief, bij raafjes meestal stil en een bokenwurm. bj mensen als Joey maak ik alleen maar lol en bij arrogante mensen ben ik hetzelfde.' Ze haalde haar schouders op.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 18, 2007 23:40:13 GMT 2
William keek haar verrast aan. "Ik ben een raaf, maar je bent nu toch echt niet stil of een boekenwurm." Hij hield zijn handen achter zijn rug. "Vertel maar eens hoe dat dan kan mevrouwtje." Hij maakte zich een beetje groot om het 'tje' te benadrukken.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 18, 2007 23:45:23 GMT 2
Shirie grinnikte en sleog haar armen om hem heen, terwjl ze naar hem opkeek en uitdagend glimlachte. 'Omdat jij een ongelovelijk leuke en sexy jongen bent. Dus bij jou ben ik het zelfverzekerde meisje.'
|
|
|
Post by Madjic on Dec 18, 2007 23:57:16 GMT 2
"Oe, heel verleidelijk." Hij grijnste. "Dus bij leuke jongens ben je zelfverzekerd? Nou als ik je een keer zelfverzekerd zie, dan zal ik dat alle jongens die ik om je heen zie maar even vertellen."
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 19, 2007 0:02:34 GMT 2
Shirie lachte. 'Ik ben eigenlijk altijd wel zelfverzekerd hoor. Ik toon mijn onzekerheden maar heel zelden. Ik edoel, bij verschillende mensen zou i werkelijk oorlog krijgen. Wat heb ik nou te klagen Ik ben knap en slim, waaorm zou ik onzeker zijn?' Ze snoof. 'Alsof dat alles is in de wereld.'
|
|
|
Post by Madjic on Dec 19, 2007 0:13:39 GMT 2
William trok een wenkbrauw op. "Als mensen denken dat je met knap en slim alles kan bereiken dan zijn die mensen naïef. Er is meer nodig."
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 19, 2007 17:56:53 GMT 2
Shirie knikte en wierp haar haren naar achter. 'Gelukkig bezit ik alles.' Ze begon opnieuw te lachen en schudde haar hoofd. 'Sorry, ik heb teveel lol om mezelf. Ik vind mezelf zo grappig af en toe.' Ze hield ervan om zichzelf uit te lachen als ze in buien was als deze.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 20, 2007 0:10:20 GMT 2
William schudde zijn hoofd. "Wat je ook van jezelf bedenkt en hoe je ook bij iedereen bent, je bent het vreemdste meisje dat ik in mijn hele leven tegen ben gekomen."
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 20, 2007 1:19:24 GMT 2
Shirie grijnsde tevreden. 'heel mooi. Ik ben er trots op om uniek te zijn. Ik ben de enige en echte Shirie Ashinta. Het is een mode naam en ik ben er trots op. Mensen heoven me niet te snappen. Ik ben onbegrijpelij,.' Ze stak haar ahnden in de lucht en begon opnieuw te lachen. Ze legde haar armen achter haar hoofd en grijnsde naar hem. Haar shirtje trok iets omhoog, zodat het een stukje gespeirde bruine buik toonde.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 20, 2007 20:33:47 GMT 2
William schudde lachent zijn hoofd. 'Nou dan ben ik een van die mensen die geen bal van je begrijpt. Je bent zo energiek als de Noordelijke wind."
|
|