|
Post by greenlightning on Dec 20, 2007 21:10:16 GMT 2
Shirie lachte. 'dat zeker. Toch, soms zou ik willen dat ik de tijd had om gewoon lui te zijn en niks te doen, maar er wordt altijd wel wat van me verwacht 'schoo, vreinden, trainen, wedstrijden....'
|
|
|
Post by Madjic on Dec 20, 2007 22:26:45 GMT 2
William dacht even na. "Het kan altijd nog hoor. Gewoon wat tijd voor jezelf nemen, dat is hoe dan ook nodig. Anders verlies je jezelf in al die dingen die je voor andere doet."
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 20, 2007 22:28:32 GMT 2
Shirie grinnikte. 'ik kan alles. Ik ben Shirie Ashinta. Ik heb geen slaap nodig, geen rust, geen ontspanning. Ik kan alles aan, hoeveel eht ook is. Ik ga door tot ik erbij neer val.' Ze grijnsde vrolijk.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 20, 2007 22:34:04 GMT 2
William trok een wenkbrauw op. "En je hebt nog genoeg tijd voor je vriendje?" Hij glimlachte. "Ik beneid je, ik zou zoiets nooit kunnen. Ik heb echt tijd nodig om even rust te hebben, even muziek te maken ofzo."
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 20, 2007 22:38:08 GMT 2
Shirie lachte. 'Ik combineer alles. Ik ben een vrouw, ik kan honderden dingen tegelijk. Als ik bij vrieden ben maak ik muziek, waar ik ook ben, ik dans altijd, voor mijn vriendje maak ik tijd, of ik neem hem mee naar Zwerkbal wedstrijden of trainingen...'\ Ze grijnsde breed. Ze vond eht heerlijk om eht druk te hebben. Ze wilde eht ook niet anders. Anders ging ze denken aan haar moeder...
|
|
|
Post by Madjic on Dec 20, 2007 22:43:20 GMT 2
"Pf, ik zou het niet kunnen maar ook ech niet willen." Wlliam knipoogte. "That's the diffenents between us. You're the sea, I'm the river."
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 20, 2007 22:46:46 GMT 2
'I'm the ocean, You're a lake,' lachte ze. Ze schudde haar hoofd en haalde haar schouders op. 'ik hou mijn gedachten graag bezig, bovendien heb ik gewoon veel te veel energie. Vrselijk soms, maar vooral rond de vollemaan loop ik te stuiteren.'
|
|
|
Post by Madjic on Dec 20, 2007 22:56:35 GMT 2
William keek haar verbaasd aan. "Mag ik vragen waarom je met volle maan loopt te stuiteren?" Vroeg hij een beetje verward.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 20, 2007 22:59:45 GMT 2
Shirie keek hem even aan en haalde toen haar schoduers op. 'Omdat ik een soort van weerwolf be. daar gaat eht beeld van perfectie he?' Ze grinnikte. 'Bijna niemand die het weet, maar het kan me neit schelen. Ik ben niet gevarlijk... meestal.'
|
|
|
Post by Madjic on Dec 20, 2007 23:24:19 GMT 2
William dacht even na. "Ik heb nog nooit een weerwolf ontmoet... Eogenlijk is dit een van de eerste keren dat ik er iets over hoor. Ik heb alleen een vaag beeld ervan."
|
|