|
Post by greenlightning on Dec 20, 2007 23:30:48 GMT 2
Shirie lachte. 'Het spijt me dan, dan heb je dat nog steeds niet. ik ben eht kind van een weerwolf. Mijn krachten zijn heel adners en ik weet wat ik doe met vollemaan.'
|
|
|
Post by Madjic on Dec 20, 2007 23:56:51 GMT 2
"Ow. Mooi zo. Want anders... ja zoals ik al zei, ik weer niets over weervolven." Hij grijsnste. "Dus ik zou niet weten hoe ik die zin moet afmaken."
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 20, 2007 23:59:46 GMT 2
Shirie schudde lachend haar hoofd. 'maak hem ook maar neit af. Dat is enrgens voor nodig. Ik ben neit eng als weerwolf. Ik ben.. eens zien.'Ze dacht na hoe haar reflesxie eruit zag in het meer. 'Ik ben heel zwart, met witte ringen geloof ik. Ik kan ook een adnere kleur zijn. Wolven zien bijna geen kleur, alleen rood.'
|
|
|
Post by Madjic on Dec 21, 2007 0:41:39 GMT 2
William lachte. "Heb je als weerwolf dan wel eens in de spiegel gekeken ofzo?" Hij proibeerde het voor zich te zien, toen dat lukte lachte hij nog harder.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 22, 2007 17:44:23 GMT 2
'Nee, maar ik zit graag bij het meer en emt vollemaan is het erg licht. Ik weet zeker dat ik witte cirkels heb, maar of ik zwart ben weet ik niet zeker. Ik kan ook bruin zijn...'
|
|
|
Post by Madjic on Dec 22, 2007 18:35:24 GMT 2
"Ah, ok. Misschien moet ik dat dan maar een keer controleren." Hij glimlachte breed en maakte een sprongetje.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 22, 2007 20:10:13 GMT 2
Shirie lachte. 'Wat was dat nou? Is meneer een konijn? Konijnen zijn leuk. Zo luizig.. Ik wilde vroeger een konijn, maar die zou het bij mij thuis niet overleven...' Ze dacht aan een slang emt een grote bobbel die in de tuin lag uit te buiken.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 23, 2007 2:35:19 GMT 2
"Ik ben geen konijn! Maar als je pluizig leuk vind, dan heb ik misschien iets." Hij grijnste en bukte zich over zijn gitaartas. Uit een vakaje dat half openstond en waar een pluizige staart uitstak, haalde hij een klein knaagdier. "Voila! Dit, mevrouw Shirie, is Dafd. Dafd, dit is Shirie." Hij hield de eekhoorn vlak voor Shirie.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 24, 2007 14:14:09 GMT 2
Shirie slaakte een vrolijk kreetje en nam het pluizige diertje aan. 'Hallo klein knuffeltje,'lachte ze en trok hem dicht tegen zich aan, voorzichtig om hem gen pijn te doen. 'Dat jij zo'n knuffelig huisdiertje hebt. Kom ik aan met mijn cheetah,'lachte ze.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 24, 2007 17:49:23 GMT 2
William lachte. "Officieel is hij nog wild. Hij is me, toen ik kleinw as, simpelweg gevolgd naar huis en wilde me niet meer in de steek laten. Ik denk dat hij toen van zijn moeder is gescheiden." Hij glimlachte en keek vertederd naar Dafd. De eekhoorn keek Shirie met een schuin koppie aan en probeerde langs haar arm naar haar schouder te komen, maar dat ging helaas niet.
|
|