|
Post by greenlightning on Dec 24, 2007 19:51:51 GMT 2
Shirie lachte. Ze zette het diertje op haar schodeur en grinnikte. 'Het is maar goed dat mijn cheetah oud is, anders zou ze hem nog als een maaltijd aanzien. Ze hield van jagen, maar nu geeft ze eht op.' Ze grinnikte.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 24, 2007 20:32:59 GMT 2
Dafd keeek naar Shiries haar en begon er aan te pulleken.
William lachte. "Ja, dat heb ik bij meerdere dieren die ik zie rondlopen. Al ben ik blij dat Dafd vaak schutting in mijn jas of tas zoekt."
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 24, 2007 21:00:08 GMT 2
Shirie slaakte een verschrikt kreetje en trok het diertje los uit haar ahren. 'Don't touch the hair, 'glimalchte ze. Een zachte mauw klonk vanuit de bosjes. Met statige poten liep Brownspot naar haar baasje toe. Shirie keek haar verbaasd aan. 'Ik dacht dat jij het buiten te koud vond...'
|
|
|
Post by Madjic on Dec 24, 2007 21:17:07 GMT 2
"Ach, dat ik jou pluizige diertje dus?" Vroeg WIlliam lachent terwijl hij op zijn hurken ging zitten. Dafd keek naar de cheetah en begon wild te spartelen. Hij probeerde zijn toevlucht te zoeken naar zijn baasje.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 25, 2007 14:02:36 GMT 2
Shirie hield eht diertje stevig tegen zich aan. Brownspot liep op haar gemak richting William, maar gaf eerst nog een kopje tegen Shirie's heup. Ze rook even aan Willias hand, voor ze voor hem ging zitten. Aai mij, was de boodschap. Shirie lachte. 'Ze is heel erg slim. Ze praat, maar weigerd dat te doen waar andere mensen bij zijn.'
|
|
|
Post by Madjic on Dec 25, 2007 15:06:47 GMT 2
William lachte en aaide Brownspot. "Ze is mooi." Zei hij ondertussen en keek even naar Shirie. Dafd staakte zijn missie om naar William te komen, maar ging proberen om op Shiries hoofd te komen.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 25, 2007 17:07:15 GMT 2
Shirie liet het diertje zijn gang gaan, klaar om hem er weer af te halen, zodra hij haar ahren weer in de war probeerde te maken. Ze glimlachte en knikte. 'Ze is mooi, vroeger was ze nog mooier. Ze is nu zo mager en haar vacht glanst neit meer... ze is even oud als ik, kan je dat geloven?' Ze pakte het eekhoorntje weer vast en knielde nast de kat neer. 'Toch lieverd? Je wordt oud...'
|
|
|
Post by Madjic on Dec 26, 2007 0:57:46 GMT 2
Dafd klamde zich aan Shiries hoofd vast en keek met grote angst ogen naar de cheetah. "Held op sokken." Mompelde WIlliam bij het zien van zijn huisdier en lachte. "Een groot mondje, maar zodra het erop aan komt.. Ho maar." hij keek naar Shirie. "Dan ziet ze er goed uit voor haar leeftijd."
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 26, 2007 1:01:30 GMT 2
Brownspot spinde onder het compliment en keek Shirie triomfantelijk aan. Shirie alchte en kriebelde de cheetah zacht over haar kop. Het dier sloot genoegzaam haar ogen. 'Dat doet ze zeker. Ze was altijd al mooi, maar het doet pijn om har zo te zien. ik heb haar al mijn hele leven. Als ze sterft... weet ik neit wat ik moet doen. het klinkt vreemd, maar ze was altijd meer een emdoer voor me dan mijn echte meoder.'
|
|
|
Post by Madjic on Dec 26, 2007 1:21:29 GMT 2
William keek pijnzend naar de cheetah. "Ja, er is niet echt een spreuk voor eeuwig leven ofzo. Maar ze ziet eruit alsof ze nog wel even meegaat."
|
|