|
Post by greenlightning on Dec 13, 2007 0:09:57 GMT 2
Shirie staarde hem met open mond aan. 'Wacht... jouw meoder was ook een hoer? Ik bedoel...'Ze soloeg een hand voor ahar mond. 'Sorry, ik ebdoelde het niet zo! Ik... Zoals je eht zei... mijn moeder is vijf keer getrouwt geweest, maar ik zag haar elke week met een andere man. Ik heb ze heel vaak in mijn slaapkamer gehoord... terwijl mijn stiefvaders naar hun werk waren...' Ze voelde zichv erschrikkelijk. Ze had botweg zijn moeder een hoer genoemd...
|
|
|
Post by Madjic on Dec 13, 2007 0:14:32 GMT 2
William schudde grinnikent zijn hoofd. "Ik zou haar niet direct zo noemen, maar eigenlijk was het wel zo. Alleen was ze zo verstandig om het niet bij ons thuis te laten plaats vinden. Ze hoopte dat mijn broertje en ik er niets van zouden merken. Jammer voor haar gebeurde dat wel."
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 13, 2007 0:30:18 GMT 2
Shirie was opgelucht dat hij niet boos was. 'het spijt me dat ik het zo zei. mijn moeder is niet.. l te slim. Ze is ook vaak betrap, vooral door mij. Ik ben vaker door al die mannen geslagen dan door haar en dat wil wat zeggen. Ze wilde me bedreigen dat ik zweeg.'
|
|
|
Post by Madjic on Dec 13, 2007 0:35:36 GMT 2
William streek even met zijn duim over haar wang. "Cheer up, pretty woman. Dat is voorbij. Niemand zou nog durven maar een vinger naar je uit te steken. En als ze dat wel wagen moet je maar naar mij toe komen. Dan leer ik ze dat wel af."
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 13, 2007 0:52:59 GMT 2
Shirie grinnikte. 'Lief van je, maar heb ik je ent neit verteld dat ik vijf zwarte banden heb? Ik heb geen beschering nodig. Als je eruit ziet als ik, heb je eigenlijk een standaard bodyguard nodig, maar daar ben ik veel te trots voor. Dus ik verdedig mezelf.' Ze sloeg haar armen trots over elkaar en grinnikte naar hem. Wat er ook zou gebeuren tussen hen, ze zouden erg geode vrienden kunnen worden.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 13, 2007 0:55:48 GMT 2
William grinnikte. "Dat geloof ik best ja. Misschien... ben je door je verleden wel zo sterk geworden." Hij knipoogte en nam zijn hand weer terug. "Maar zelfs al heb je die hulp niet nodig. Je kan altijd bij me terecht. Ik wil gewoon dat je dat weet en onthoud."
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 13, 2007 0:57:33 GMT 2
Shirie voelde dat er een rilling door haar heen ging. Ze sloeg haar ogen neer. 'Waarom ben jij mijn vriendje niet? Je ben tzo lief, en begrip vol... Het is alsof jij alles bent waar een meisje van kan dromen.' Ze zuchtte diep en keek hem weer aan. 'Kan jij werkelijk bestaan?'
|
|
|
Post by Madjic on Dec 13, 2007 1:01:59 GMT 2
William grinnikte en schudde zijn hoofd. "Eigenlijk niet. Ik besta alleen omdat jij dat nodig hebt. Ik ben echt niet bij ieder meisje zo hoor... Je bent zelfs het enigste meisje bij wie ik tot nu toe zo ben."
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 13, 2007 1:04:44 GMT 2
Shirie voelde dat ze bloosde. 'Wat is er dan zo bijzonder aan mij, dat je vor mij anders bent dan voor andere mense? Ik ben er wel blij mee. Ik heb graag dat mensen me tonenn wat ze voelen, al is eht pure ergernis.'
|
|
|
Post by Madjic on Dec 13, 2007 1:09:39 GMT 2
William haalde zijn schouders op. "Moet je eerder aan jezelf vragen. Ik had dit niet zien aankomen hoor. Jij doet me dit hoor." Hij lachte en rekte even ijn schouders. "Moment." Zei hij ineens en zette zijn gitaartas op de grond. "Zo, dat is beter."
|
|