|
Post by greenlightning on Dec 13, 2007 1:13:19 GMT 2
Shirie zuchtte. 'hoe kan jij bestaan. Je speelt ook nog eens gitaar... het lijkt wel of jj alles bezt waar een meisje behoefte aan kan hebben. Ik ben blij dat ik je heb onmoet, al weet ik niet zeker of the timing perfect is..' Ze dacht aan Tom en voelde zich weer verdrietig.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 13, 2007 1:25:29 GMT 2
WIlliam lachte. "Hey, jij botste tegen mij op hoor. Het is gewoon je eigenlijk schuld." Hij voelde zich bizar, die rustig die hij normaal bezat leek gewoon... weg te zijn.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 13, 2007 1:41:39 GMT 2
'Dat is niet eerlijk! jij moet mij prese meeslepen! OIk weet zeker dt de muziek die je speelde me gewoon hypnotiseerde. Je wilde gewoon dat ik kwam. ja, ik heb je nu echt door!' Een onderdrukte grijns, was nog geen verborgen grijns. Haar ogen straalden speels.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 13, 2007 1:49:27 GMT 2
"Ja, stiekem was dat mijn plan. Je hebt me door! Het spijt me, kun je het me vergeven?" William stak zijn handen een beetje in de lucht. Hij was blij dat het onderwerp veranderd was.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 13, 2007 1:55:23 GMT 2
Shirie dee haar armen over elkaar en keek hem schuin aan. 'Dat weet ik nog niet. Nou ,je bent wel erg lief. Vooruit dan. Ik zal je vergeven, omdat jij jij bent.' Ze grinnikte.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 13, 2007 1:58:08 GMT 2
"Oh, gelukkig. Ik zou niet kunnen leven was jij boos op me was geweest. En de rede vind ik nog vlijend ook." Hij grijnste breed en voelde een vreemde neiging, die hij hardnekkig probeerde te onderdrukken.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 13, 2007 2:04:49 GMT 2
Shriie voelde gelukkige vlinders in haar buik. Niet de vinders, zoals verleifdheid, maar de vlidners die ze ook kreeg als ze muziek hoorde. Ze begon vrolijk te dansen, niet verleidelijk, maar ontspannen en geweldi, zoals alleen zij kon.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 13, 2007 2:07:48 GMT 2
William lachte. "Dat had ik nou niet verwacht. Ik heb nog nooit een meisje ontmoet die spontaan begint te dansen. En dat zonder muziek."
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 13, 2007 2:09:23 GMT 2
Shirie stond even stil en begon opnieuw te lachen. 'Sorry, dat zit in me. Ik hoor atijd muziek. daarom speel ik zelf ook gitaar en zing ik constant. Ik kan neit stilstaan. Tja, Latina he?' Ze knipoogde naar hem.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 13, 2007 2:14:34 GMT 2
William lachte. "Ja dat zal wel. Ik heb ook niet gezegd dat het verkeerd is hoor. Alleen... nieuw." Hij grijnste even.
|
|