|
Post by CherryOnTop on Jun 26, 2007 16:21:12 GMT 2
Tifa liep het veld op, ze had geregeld dat ze mochten trainen, ookal was het avond. Ze was de zoeker en dat was een soort van belangrijke taak. Midden op het veld had ze nu het kistje neergezet. Een tegenstander hadden ze niet,maar ze moesten oefenen in snelheid, verdediging en natuurlijk ontwijken. Rustig vloog ze al wat rondjes bij het kistje en wachtte op de anderen.
|
|
|
Post by Merel on Jun 26, 2007 17:05:47 GMT 2
Tristan had geen zin om te lopen, en was bij de deuren van het kasteel al op zijn bezem gestapt. Hij vloog snel naar het veld toe en zag Tifa daar al. "Heey Tifa!" Brulde hij naar haar en hij vloog naar het midden van het veld toe waar hij lande en op de grond ging zitten. Dat werd wachten op de rest. Hij was Wachter, en hij had er veel zin in om weer eens te zwerkballen.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 26, 2007 18:27:17 GMT 2
Tifa keek meteen op toen ze iemand hoorde schreeuwen. Ze landde vlak voor Tristan en zei "Moet je me nou echt zo laten schrikken? Ik dacht dat het een zwadderaar was deus" ze zei het wel lachend. "In ieder geval moeten we wachten op de anderen" Ze opende het kistje waar een van de beukers meteen al begon te trillen. Het gouden bolletje bleef keurig liggen met zijn vleugeltjes ontzichtbaar.
|
|
|
Post by Merel on Jun 26, 2007 18:30:10 GMT 2
Tristan grijnsde en pakte de Slurk. Hij gooide deze op en ving hem weer. "Ja. Die zijn weer eens langzaam..." zei hij grijnzend. "Noujazeg.. De enekeer word ik tegen wanden aan gesmeten, de andere keer word ik voor Zwadderaar aangezien, het moet niet gekker worden!" Vervolgde hij lachend. Hij gooide de slurk weer op, maar sloeg hem toen weer omhoog, met zijn vuist. Daarna ving hij hem weer.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 26, 2007 18:45:07 GMT 2
"Kan ik niks aan doen, als jij zo hard schreeuwt, al die zwadderaars behalve Dark schreeuwen naar me" Ze griste de slurk uit zijn handen en vloog omhoog op haar bezem. "Alleen we hebben maar een half team,hoe gaan we winnen?"
|
|
|
Post by Merel on Jun 26, 2007 21:18:24 GMT 2
Tristan keek even verbaast naar de slurk die uit zijn handen werd gegrist. "Ik speel voor 10, dus eigenlijk hebben we veel te veel!" Zei hij grijnzend terwijl hij ook opstapte en achter Tifa aanvloog. HEt klopte wel, de meeste Zwadderaars gingen naar je roepen enzo.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 26, 2007 22:56:39 GMT 2
Vic sprintte over het terrein van de school. Haastig rende hij het veld op waar hij Tristan en Tifa al zag. 'Heé people.' zei hij vrolijk toen hij ze genaderd had. In zijn ene hand droeg hij zijn beukersknuppel, iets wat hem bijna net zo dierbaar was als zijn bezem die hij in de andere hand vasthield. 'Sorry als ik laat ben, ik kwam er net in de hal achter dat deze knuppel nog op de slaapzaal lag. Stomme fouten i know.' zei Vic, bevestigend dat hij voor de zoveelste keer een stomme actie had.
|
|
|
Post by melien on Jun 27, 2007 7:06:06 GMT 2
Sara was de geplande training helemaal vergeten. Gelukkig schoot het haar nog net te binnen. Nu rende ze naar het veld met haar bezem in haar hand. Ze zag dat ze niet de laatste was. "Heej!" riep ze naar de anderen. Bij het veld aangekomen stapte ze snel op haar bezem en vloog naar de anderen toe. "Heb ik iets gemist?" vroeg ze.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 27, 2007 11:26:26 GMT 2
"Je hebt niks gemist hoor" riep Tifa terug. Ze nam een duikvlucht naar beneden en sprong van haar bezem met nog steeds de slurk in haar handen. "We moeten een aantal dingen oefenen, snelheid, verdedigen en ontwijken. Straks krijg je een beuker tegen je hoofd en verliezen we" ze gooide de slurk naar Tristan. "oke..ik laat 1 beuker los, we moeten wel naar elkaar meppen maar ja moet het ontwijken. Wonden zijn snel te genezen want ik heb een nieuwe spreuk gevonden" (*Weet ik veel welke spreuk dat was* XD)
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 27, 2007 13:21:30 GMT 2
'Okee, jullie horen het van aanvoerder Lockheart.' zei Vic toen Tifa klaarwas. Hij grijnsde even naar haar en stapte op zijn bezem. Hij zweefde nu een halve meter boven de grond, hield de knuppel goed vast en keek naar beneden. 'Kom maar op, we hebben te lang geleden getraint.' zei hij lachend
Tijdens de uitleg van Tifa was Sin op het veld verschenen. Hij zat niet in het team maar vond Zwerkbal wel interresant. Onopvallend was hij op de tribune geklomen en zat hij over een spreuk na te denken. Met een zwaai van zijn toverstok stond er nu in vliegende neon letters 'Ravenklauw wordt kampioen!' Lol om zijn eigen spreuk hebbend zat Sin op de tribune.
|
|