|
Post by Lisa .. on Jun 29, 2007 12:07:04 GMT 2
'Tristan heeft er net bij mij even ingewreven dat ik het maar bij beukers en Drijver zijn moet houden. Dus ik ben geen optie.' zei Vic lachend tegen Tifa terwijl hij met een plagende blik naar Tristan keek. De eerste beuker was inmiddels in de buurt van Sara en Vic stoof er op af, sloog de beuker en met een glimlach vloog hij weer naar het midden van het veld. Sin was nog steeds aan het prutsen met zijn bezem. 'Welke gek heeft dit ding nou weer vervloekt? Het kan niet anders .' mompelde ij in zichzelf.
|
|
|
Post by melien on Jun 29, 2007 14:09:51 GMT 2
Sara glimlachte. "Dankje!" riep ze terug naar Tristan. Zonder naar hem te kijken aangezien ze de beuker aan zag komen. Ze wilde net ontwijken toen Vic hem weg sloeg. Nu draaide ze zich wel naar Tristan en zag de slurk aankomen. Ze ving hem met gemak en gooide deze nu naar Dark toe zodat hij er ook bij werd betrokken.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 8, 2007 11:39:44 GMT 2
Dark ving de slurk ook op en keek eventjes verbaast ernaar Owja, probeer te scoren herrinerde hij zich. Hij schoot weg op de bezem met de slurk stevig onder zijn arm geklemd. Vlak voor de doelpalen gooide hij de slurk met een behoorlijke kracht richting een van de doelpalen. Of hij raak was keek hij niet wat hij remde af en draaide zich om, om een stuk terug te vliegen.
Tifa grinnikte eventjes "Iedereen kan zoiets proberen, hoe ben ik anders de zoeker geworden?" ze keek naar de snaai die vlak bij een doelpaal glinsterde. Meteen schoot ze weg om erachteraan te gaan. Met een behoorlijke snelheid draaide ze naar beneden en griste de snaai uit de lucht. Gevolgt door een rem "Zie je, dat is niet zo moeilijk" Toen keek ze naar Sin, wie vervloekt er nou een bezem om niks? Dacht ze.
|
|
|
Post by melien on Jul 8, 2007 12:12:29 GMT 2
Ze glimlachte toen ze zag dat Dark meteen probeerde te scoren. Het zou nog wel eens leuk kunnen worden. Ze kon niet kijken of hij zat. Ze vloog heel snel een stuk naar boven en had door dat ze de beuker maar net aan ontweken was.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jul 8, 2007 21:50:12 GMT 2
Mopperend liep Sin over de grond terwijl de bezem op de grond lag. Hij mompelde enkele bezweringen in hoop de bezem weer iets normaal te laten doen. Nadat hij opgestapt vertoonde de bezem nog wat kuren maar daar was mee te leven. Zwak glimlachend vloog hij richting de rest. Vic, die nu in de buurt van Sara vloog, mepte een beuker ver weg en daalde toen wat richting Tifa. 'Ik wil best wat tegenstand bieden maar dan beukt die beuker straks nog een van jullie van je bezem.' zei hij grinnikend.
|
|
|
Post by melien on Jul 8, 2007 21:56:49 GMT 2
"Dat zal niet het geval zijn." zei Sara die zijn woorden had opgevangen. Doelend op de komst van Max. "Daar heb je onze andere drijver." voegde ze er nog glimlachend aan toe.
Max liep het veld op met zijn bezem in zijn ene hand en zijn knuppel in de andere. Hij stapte op en vloog naar de anderen. "Heb ik iets gemist?" vroeg hij nonchalant.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jul 8, 2007 22:02:34 GMT 2
Vic stak zijn hand op naar Max. 'Hee gast, waar heb jij uitgehangen?' vroeg hij nieuwsgierig. Daarna keek hij Tifa even aan, daalde naar de grond om zijn knuppel weg te leggen en vloog weer omhoog. 'Ik wil best wat tegenstand bieden, maar verwacht er niet al te veel van, blijf tenslotte in dit team zitten omdat ik graag jullie bescherm.' Lichte arrogantie was er in de laatste woorden te horen, maar dit ging op met een brede glimlach.
|
|
|
Post by melien on Jul 8, 2007 22:05:36 GMT 2
"Ik was... Tja waar was ik? Ik heb geen flauw idee. In ieder gaval niet hier." zei Max lachend. Ondertussen mepte hij de beuker even naar de andere kant van het veld.
|
|