|
Post by melien on Jun 27, 2007 14:16:34 GMT 2
Met haar voeten stond ze inmiddels weer op de grond. Maar toen Tifa klaar was zette ze weer af, en nu vloog ze hoog boven het veld. Sara keek naar wie er zo moest lachen. Ze zag Sin zitten. Ze moest glimlachen toen ze de neon letters zag.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 27, 2007 14:29:22 GMT 2
"Spot niet met met Vic" ze liet de beuker los en klom snel op haar bezem om de lucht in te zoeven. "Er zijn genoeg knuppels maar hiernaar oefenen we met de slurk om te scoren, als iedereen daar mee eens is, of zullen we eerst met de snaai oefenen terwijl jullie me proberen te blokkeren?" ze wou weten wat het Team het beste vondt en ze was niet de aanvoerder van het team, ookal klonk het wel grappig. Ineens gleed hij blik naar de Neon letters die vlogen. "Eh..oke?"
|
|
|
Post by melien on Jun 27, 2007 14:33:36 GMT 2
Sara maakte het niet uit wat ze zouden doen. Ze was gewoon blij om te trainen. Haar blik liet ze om de paar seconden op de beuker vallen. Ze zweefde vlak boven de grond en toen plotseling weer omhoog.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 27, 2007 17:20:52 GMT 2
Sin probeerde te gebaren dat hij niks beters te doen had. Schreeuwen had weinig zin over zo'n veld.
'Ik plaag je alleen maar' zei Vic op een plaagtoon. 'En je trainingsplan is een goed idee.' zei hij bevestigend. Hij zwaaide even met zijn knuppel door de lucht om zijn armen los te krijgen.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 27, 2007 17:52:05 GMT 2
"Pffff..irriteer me niet zo Vic" zei Tifa lachend. Ze keek naar Sin en begreep dat hij zich verveelde. "MEESPELEN!?" schreeuwde ze naar hem. Dan hadden ze even een speler meer om te oefenen.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 27, 2007 18:00:53 GMT 2
'Je hapt zo lekker.' zei Vic lachend. 'Okeé ik stop al .' voegde hij met een handgebaar toe. Hij vloog nu richting Sin, aangezien hij met een vaag hoofd zat te kijken. Vic vloog de tribune op en bleef vlak bij Sin's oor hangen. ' OF JE MEE GAAT SPELEN!' schreeuwde hij in zijn oor. Sin schrok zich te pletter en sprong opzei. 'Rustig, ik doe al mee.' zei hij met grote ogen maar lachde vervolgens. Vic vloog terug en vertelde koel tegen de anderen dat Sin mee zou doen.
Sin was van de tribune afgesprongen en zocht naar een bezem. Hij spurtte naar de bezemstandaard.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 27, 2007 19:08:26 GMT 2
"Moest je hem nou echt zo laten schrikken?" vroeg Tifa. "Met hoevelen zijn we nu? Ik, Vic,Sin en Sara, vergeet ik iemand?" vroeg ze toen. Ze konden anders partijtje spelen, de jagers konden gewoon ook tegenlijkertijd voor de doelpalen hangen en Tifa en nog iemand konden achter de snaai aan.
|
|
|
Post by Merel on Jun 27, 2007 21:02:30 GMT 2
Tristan ving de slurk en was er immidels weer mee aan het kloten. Hij was in de lach geschoten door Sin zijn letters en op de manier waarop Vic hem vroeg om mee te doen. "Ja hallo!! Ik ben er ook nog hoor!!" Brulde hij naar Tifa toen ze hem vergat. Hij vloog snel naar zijn Ringen toe om ze te verdedigen. "Oke Ik laat de slurk vrij!" Brulde hij hij gooide de slurk op, en draaide krachtig een rondje waardoor hij de slurk met volle kracht wegschoot.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 28, 2007 11:47:50 GMT 2
"JA! Ik was jou vergeten!" riep ze terug naar Tristan. | 3 tegen twee is wat oneerlijk toch? Wacht, daar is Dark, ik vraag hem ook om mee te doen" Tifa nam een duikvlucht naar beneden en tikte Dark aan toen ze vlak naast hem hing.
Dark schrok eventjes maar glimlachtte toen "Is goed" antwoorde hij, met de spreuk Accio haalde hij zijn bezem. Binnen enkele seconden kwam die aanzoeven en hing precies stil voor Dark. "Wie tegen wie dan?" vroeg hij toen.
|
|
|
Post by Merel on Jun 28, 2007 14:46:30 GMT 2
"Geen Flauw idee!" Brulde Tristan vanaf zijn ringen naar Dark. "Maar daar gaat de Slurk!" Hij wees in de richting van de slurk die hij een behoorlijke harde klap had gegeven. Hij grijnsde. "Komop Spelen mensen Ik wil SPelen!!" Zei hij ongeduldig en begon rond de ringen te zigzaggen.
|
|