|
Post by melien on Jun 28, 2007 20:07:35 GMT 2
Sara keek even naar Dark. Daarna ging ze echter achter de slurk aan die Tristan weg had gegooid. Ze haalde hem in en pakte hem. Daarna vloog ze terug naar Tristan maar ging vlak voor hem naar boven. Om daarna weer van een andere kant aan tekomen en de slurk door 1 van de ringen te gooien.
|
|
|
Post by Merel on Jun 28, 2007 20:37:12 GMT 2
Tristan grijnsde en vloog snel op de slurk af en schoot deze met zijn voet weg. Die was té makkelijk, dacht hij grijnzend. De slurk vloog weer een paar meter weg.
|
|
|
Post by melien on Jun 28, 2007 20:55:43 GMT 2
Sara grijnsde. Zo te zien was Tristan wel nog een beetje in vorm. Ze maakte een salto in de lucht en vloog achter de slurk aan.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 29, 2007 7:34:17 GMT 2
Sin kwam intussen aangerend met een bezem in zijn hand. Klungelig stapte hij erop en probeerde wat omhoog te komen. 'Sorry ben niet zo heel goed in vliegen.' verklaarde hij onnodig. Vic keek zijn vriend aan en stak zijn duim op. Dat ging wel goedkomen. 'Tijd voor actie'[i/]. Hij stoof achter de slurk aan, Sara ontwijkend en half zigzaggend veroverde hij de rode bal. Nu vloog hij richting Tristan. 'Ik doe dit niet vaak hé.' zei hij tegen zijn vriend, met een blik van verwacht niet te veel. Vic wachtte lang met schieten en ongeveer 3 meter van Tristan af gooide hij richting de rechterring.
|
|
|
Post by Merel on Jun 29, 2007 8:40:25 GMT 2
Tristan vloog achter de slurk aan en ving hem moeiteloos. "Ik merk het!" Zei hij grijnzend. "Sin! Vange!" Brulde hij en schoot de Slurk hard richting Sin. "Volgens mij kun jij beter achter de beukers aanzitten." Zei hij grijnzend tegen Vic.
|
|
|
Post by melien on Jun 29, 2007 9:31:13 GMT 2
Sara keek verbaasd naar Vic. "Nouja!" zei ze. Maar het was al te laat. Toen ze zich omdraaide was de slurk al ergens bij Sin. Ze schudde haar hoofd. Met een lach op haar gezicht keek ze waar de beukers heen waren. Ze zag er eentje recht op zich afkomen en door een snelle duikvlucht te nemen ontweek ze hem net aan.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 29, 2007 9:52:02 GMT 2
'Doe ik eens een poging me te verdiepen in het hele slurk-jager-wachter gebeuren krijg je dit als commentaar.' riep Vic lachend naar Tristan. Hij vloog weer richting het midden van het veld en liet daar zijn bezem los, hield de knuppel met 2 handen vast en beukte de beuker naar de kant van het veld waar niemand was. Sin keek een beetje paniekerig om zich heen toen hij de slurk kreeg aangegooid. Ineens maakte hij samen met zijn bezem enkele rare bewegingen waardoor hij bijna de slurk verloor. Het duurde even voor de controle terug was maar vloog toen richting Tristan, maar gooide niet zelf maar richting Sara.
|
|
|
Post by melien on Jun 29, 2007 10:00:20 GMT 2
Sara ving de slurk op en glimlachte even naar hem. Zodra deze haar vingers raakte gooide ze hem met volle kracht richting de linkerring. Ze keek niet of hij raak was maar draaide meteen haar hoofd om te kijken waar die verdomde beuker heen was. Ze zag dat Vic hem ergens heel anders heen had geslagen.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 29, 2007 11:06:43 GMT 2
"We zijn goed in vorm vandaag" zei Tifa lachend. "Wie gaat er met mij achter de snaai aan? Daarop moet ik ook oefenen hoor" Haar ogen keken de beuker na en toen keek ze weer naar de anderen. Het ging al goed, in ieder geval was het overspel al goed begonnen.
|
|
|
Post by Merel on Jun 29, 2007 11:32:52 GMT 2
Tristan vloog op de slurk af. Hij raakte hem, maar niet goed genoeg om hem vast te grijpen. De slurk vloog door de ring. Tristan vloekte luid. Hij maakte eenduikvlucht en greep de slurk weer. Nouwja je kon niet alles hebben. "Mooie Worp Saar!!"Brulde hij naar Sara en schoot de slurk weer weg.
|
|