|
Post by Krista - on Jun 10, 2007 11:42:14 GMT 2
"Auw" zei Florian droog en probeerde de lollie van Mariël af te pakken. "Door alle lollies die ik zie.. af te pakken" zei hij terwijl hij verwoedde pogingen deed om het snoepje te pakken.
|
|
|
Post by Merel on Jun 10, 2007 11:53:54 GMT 2
"Neeee!" Brulde Mariël overdreven dramatisch. "Niet mijn geliefde lollies!!" Ze kon het niet laten te grijnzend maar trok verder uit alle macht aan de lollies. Ze trok er een heel sip gezichtje bij, wat aardig moeilijk ging omdat ze haar lach moest bedwingen. Haar haar werkte alleen tegen en was een beetje oranje/rood achtig gewordenn.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 10, 2007 12:20:45 GMT 2
"Ja..wel!" zei Florian moeizaam terwijl hij op en neer sprong en Mariëls geliefde lollie nu ook vast had gegrepen. "Geef maar hier"
|
|
|
Post by Merel on Jun 10, 2007 12:29:46 GMT 2
Mariël trok een vreselijk droevig gezicht die eruit zag alsof ze elk moment in tranen uit kon barsten. Daarna liet ze de lollies los en ging snel opzoek naar nieuwe lollies. Toen ze haar handen weer vol had met nieuwe lollies keek ze grijnzend naar Florian. "Ook goed, Hou jij die maar!"
|
|
|
Post by melien on Jun 10, 2007 12:38:22 GMT 2
Elvira moest kreeg tranen in haar ogen van het lachen. Die twee waren echt knettergek. Maar daardoor niet minder aardig. Ze schudde lichtjes haar hoofd en keek naar de rest. Nu waren ze wel een beetje compleet. Ze pakte even een plastic zakje die overal hingen (vind ik ) en deed daar de lollies in die ze in haar hand had en daarna keek ze rond wat ze allemaal nog meer kon meenemen. Aaron keek lachend naar Mariel en Florian. "Je zult het toch echt niet winnen Floor. Mariel weet toch altijd wel ergens lollies vandaan te halen." zei hij grijnzend toen Mariel weer terug was gekomen met een heleboel lollies.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 10, 2007 12:43:48 GMT 2
"Ja" zei Florian droevig en haalde zijn schouders op "Maar ik weet zeker Mariël, dat als je ouder bent en in een kliniek beland, dat je dan bij jezelf denkt, had ik maar naar die aardige Florian geluisterd, want hij had gelijk"
|
|
|
Post by melien on Jun 10, 2007 14:27:27 GMT 2
Aaron hield het niet meer. Hij barstte in lachen uit. Hij had nog geen kans gehad om ook maar een snoepje aan te raken. Nadat hij weer een beetje bedaard was liep hij naar Mariel toe en ging naast haar staan. Hij keek welke lollies ze had en pakte er heel snel 2 van haar af.
|
|
|
Post by Merel on Jun 10, 2007 14:51:48 GMT 2
Mariël keek nu heel droevig van de een naar de ander. "Mijn lollies?" zei ze met een heel sip stemmetje en zette grote bambi ogen op. Ze deed netalsof ze luid snikte. "Laat mij dan van de lollies genieten tot ik in de kliniek zit." Zei ze droevig, alsof het het laatste was wat ze ooit kreeg.
|
|
|
Post by melien on Jun 10, 2007 14:55:49 GMT 2
Aaron keek naar Mariel. Haar haar was nog steeds oranje. (of niet soms? XD) Hij trapte er niet in. Hij hield de lollies lekker en lie nu naar de chocola toe. Hij had wel even zin in chocola. Elvira liep achter Aaron aan. Ze wilde een chocoladereep pakken op hetzelfde moment dat Aaron die wilde pakken. Dus hadden ze dezelfde reep te pakken. Elvira liet hem weer los en pakte een ander.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 10, 2007 15:24:06 GMT 2
Florian stak zijn tong plagerig uit naar Mariël en liep achter Aaron aan richting de chocola. Ook hij had inmiddels honger gekregen, van het druk doen en het feit dat hij in een snoepwinkel stond.
|
|