|
Post by leyla on Jun 8, 2007 13:15:26 GMT 2
Leyla liep de snoepwinkel binnen. Ze wapperde even met haar haar om de laatste spetters van het mizerende regen uit haar haar de krijgen. Het regende gelukkig nu niet meer zo hard als dat het eerst deed. Als ze geluk hadden scheen straks zelfs de zon nog! Ze keek achterom waar de rest bleef. Ze zag dat ze een stukje achter haar liepen. Nu keek ze de winkel rond en zag allemaal lekkers. Lollies, waar Mariël en Tristan erg blij mee zouden zijn, chocola, smekkies in alle smaken, en nog veel meer. Ze ging tegen een van de vele vitrines aanstaan kijkend naar wat lekkers en wachtte op de rest.
|
|
|
Post by melien on Jun 8, 2007 17:38:09 GMT 2
Elvira kwam vlak na Leyla binnen. Ze was niet al te nat geworden aangezien het bijna was gestopt met regenen. Ze zag Leyla en sloop naar haar toe. Ze ging heel stilletjes achter haar staan en zei in haar oor: "Boe.". Haar oranje was geel van de vrolijkheid.
Aaron kwam ook binnen. Hij keek eerst even rond en begon te watertanden. Er was zoveel lekkers. Maar hij had geen geld om alles te kopen dus moest hij gaan kiezen. Hij keek even waar Leyla en Elvira, die hij naar binnen had zien gaan, waren. Daarna keek hij waaar de rest was. Die waren echter nog niet binnen.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 9, 2007 11:26:31 GMT 2
"Ik krijg hier honger van" zei Florian met een grafstem en staarde naar al het eten. "Kunnen we niet gewoon.. voor altijd hier blijven?".
"Misschien moet je hier gaan wonen" zei Evan en grijnsde. Niemand lachtte, dus staarde hij een beetje verlegen naar de grond. Het was wel vaker zo dat niemand om zijn grapjes lachtte, want hij was eigenlijk gewoon niet echt grappig.
|
|
|
Post by Merel on Jun 9, 2007 11:36:26 GMT 2
Mariël gaf Evan grijnzend een klopje op zijn schouder. "Volgens mij vind ik dat niet zo'n slecht idee." Ze was achter Florian en Evan aangelopen en keek nu haar ogen uit in de winkel. "Lolliees!!!" Zei ze grijnzend en bekeek alle lollies die ze zag van top tot teen, alsof ze ze inspecteerde..
|
|
|
Post by melien on Jun 9, 2007 12:18:28 GMT 2
Elvira moest lachen om Mariels reactie. Ze liep naar haar toe. "En? Heb je al lollies gevonden die niet aan je maatstaven voldoen?" vroeg ze grijnzend. Daarna pakte ze een paar lollies. Die zou ze meenemen voor onderweg.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 9, 2007 15:59:38 GMT 2
"Geen droplollies" zei Florian die er ook bij was komen staan, en trok een vies gezicht "Dat is gewoon.. smerig"
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 9, 2007 18:59:38 GMT 2
Vic en Lili kwamen vervolgensZacharinus binnen gelopen. Omdat ze later waren dan de rest wisten ze beide droog te blijven. Vic staarde met open ogen rond, teveel lekkers, teveel om op te eten. Zijn blik bleef even hangen bij Suikerveren. Lili was richting de andere gelopen en ving de laatste woorden op. 'Lollies?' vroeg ze, op een toon alsof ze er onwijs zin in had, wat ook wel zo was.
|
|
|
Post by Merel on Jun 9, 2007 20:41:57 GMT 2
"Jaa Lollies!!" Zei Mariël extreem overdreven enthousiast. ( of iets xD) Ze ging allerlij kasten rond waar lollies in stonden. Uiteinderlijk vond ze een paar hele grote, in rare vormen en iin alle smaken. Ze liep grijnzend terug naar de rest met de lollies in haar handen. "Ik moet er gewoon altijd een paar hebben." Zei ze grijnzend.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 9, 2007 22:34:53 GMT 2
"Dat heet verslaafd" zei Florian en klopte bemoedigend op Mariëls schouder "maar geen zorgen, ik help je wel door deze zware periode"
|
|
|
Post by Merel on Jun 10, 2007 11:29:43 GMT 2
Mariël grijnzde. "En hoe wou je me helpen? Door zelf ook lekker veel op te eten?" vroeg ze grijnzend. "Toch denk ik dat deze verslaving niet zo erg is." zei ze en probeerde Florian ook een klap op zijn schouder te geven, wat aardig moeilijk ging waardoor hij een dreun met een lollie kreeg. "Sorry!" Zei ze lachend.
|
|